AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har bipolar med psykose. Noen ganger når jeg har sovet har jeg våknet og hatt hallusinasjoner Men jeg får vel ikke schizoaffektiv så lenge jeg ikke hører stemmer osv? Bp bare blitt verre og verreAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
The Jagland Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg vet om en som har den diagnosen som aldri har hørt stemmer eller hatt andre hallusinasjoner. Tror ikke vedkommende har vært psykotisk engang. Men men. 0 Siter
ISW Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg vet om en som har den diagnosen som aldri har hørt stemmer eller hatt andre hallusinasjoner. Tror ikke vedkommende har vært psykotisk engang. Men men. Men han har ganske mange personligheter på DOL. Denne hadde et spesielt morsomt navn 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Men han har ganske mange personligheter på DOL. Denne hadde et spesielt morsomt navn Ja, stemmer det. Blir som Gollum... schizo-Gollum... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg våknet og hørte vakker musikk kom ut ifra rørene f.eksAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg våknet og hørte vakker musikk kom ut ifra rørene f.eksAnonymous poster hash: ecaf4...970 Jeg har vært fryst/låst og hørt kvinnelige demoner snakke til meg ("succubi")... det heter søvnparalyse, ikke schizofreni. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har vært fryst/låst og hørt kvinnelige demoner snakke til meg ("succubi")... det heter søvnparalyse, ikke schizofreni. Jeg var våken og ikke paralysertAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg var våken og ikke paralysertAnonymous poster hash: ecaf4...970 Men hvis det bare er når du har våknet (og noen ganger), så er vel ikke dette noe problem den største delen av tiden? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Men hvis det bare er når du har våknet (og noen ganger), så er vel ikke dette noe problem den største delen av tiden? Hørte telefonen ringe istad og det var bare en hallusinasjon Jeg hadde vært fucked uten ap Har vært i alvorlig psykose under mani Men tror vel egentlig ikke jeg hadde rukket å bli schizoaffektiv , depresjonen hadde kommet også uten medisinAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Hørte telefonen ringe istad og det var bare en hallusinasjonDet har ikke noe med sykdommen din å gjøre, det er helt normale greier. 0 Siter
Inner self Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Har en kamerat som er bipolar, og han hører da stemmer og kan være ganske paranoid. Men han har kun bipolar som diagnose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Har en kamerat som er bipolar, og han hører da stemmer og kan være ganske paranoid. Men han har kun bipolar som diagnose. Jeg har gått fra "lamictal vil gi deg et nytt liv, din bp er ikke så alvorlig" til injeksjon av ap Anonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Inner self Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Ja, det kan nok være minst like tøffe tak som schizofreni, i den lidelsen der. Litt trøstende er vel att jeg tror mange BP pasienter er mer velfungerende dersom de ikke har mani eller depresjon enn det schizofrene kan være mellom sykdomsutbrudd. Endret 10. desember 2014 av Inner self 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Ja, det kan nok være minst like tøffe tak som schizofreni, i den lidelsen der. Litt trøstende er vel att jeg tror mange BP pasienter er mer velfungerende dersom de ikke har mani eller depresjon enn det schizofrene kan være mellom sykdomsutbrudd. Er ikke velfungerende orker ikke pusse tenner engangAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Inner self Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Nei, men da er du vel ikke i mellom sykdomsperioder? Jeg vet ikke jeg, bare kom med noe jeg trodde. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Bare så det er sagt; jeg tviler ikke på at TS er alvorlig syk, og heller ikke at det kan være en god idé å sørge for bedre behandling med antipsyk. Men det å høre telefonen ringe, selv om den ikke gjør det, og høre musikk når du våkner, det har ikke noe med psykose å gjøre. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Hvis NHD sier noe annet, så tar han feil. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Bare så det er sagt; jeg tviler ikke på at TS er alvorlig syk, og heller ikke at det kan være en god idé å sørge for bedre behandling med antipsyk. Men det å høre telefonen ringe, selv om den ikke gjør det, og høre musikk når du våkner, det har ikke noe med psykose å gjøre. Virkelig? Jeg synes det høres veldig merkelig ut. 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Virkelig? Jeg synes det høres veldig merkelig ut.Folk snakker ikke så mye om det... mange hører stemmer uten at de er psyke av den grunn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Folk snakker ikke så mye om det... mange hører stemmer uten at de er psyke av den grunn. Virkelig? Anonymous poster hash: 6c942...d55 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.