Gå til innhold

Redd jeg skal bli schizoaffektiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bipolar med psykose. Noen ganger når jeg har sovet har jeg våknet og hatt hallusinasjoner

Men jeg får vel ikke schizoaffektiv så lenge jeg ikke hører stemmer osv?

Bp bare blitt verre og verre

Anonymous poster hash: ecaf4...970

Skrevet

Jeg vet om en som har den diagnosen som aldri har hørt stemmer eller hatt andre hallusinasjoner. Tror ikke vedkommende har vært psykotisk engang.

Men men.

Skrevet

Jeg vet om en som har den diagnosen som aldri har hørt stemmer eller hatt andre hallusinasjoner. Tror ikke vedkommende har vært psykotisk engang.

Men men.

Men han har ganske mange personligheter på DOL.

Denne hadde et spesielt morsomt navn :)

Skrevet

Men han har ganske mange personligheter på DOL.

Denne hadde et spesielt morsomt navn :)

Ja, stemmer det. Blir som Gollum... schizo-Gollum...

Skrevet

Jeg våknet og hørte vakker musikk kom ut ifra rørene f.eks

Skrevet

Jeg våknet og hørte vakker musikk kom ut ifra rørene f.eks

Jeg har vært fryst/låst og hørt kvinnelige demoner snakke til meg ("succubi")... det heter søvnparalyse, ikke schizofreni.

Skrevet

Jeg har vært fryst/låst og hørt kvinnelige demoner snakke til meg ("succubi")... det heter søvnparalyse, ikke schizofreni.

Jeg var våken og ikke paralysert

Skrevet

Jeg var våken og ikke paralysert

Men hvis det bare er når du har våknet (og noen ganger), så er vel ikke dette noe problem den største delen av tiden?

Skrevet

Men hvis det bare er når du har våknet (og noen ganger), så er vel ikke dette noe problem den største delen av tiden?

Hørte telefonen ringe istad og det var bare en hallusinasjon

Jeg hadde vært fucked uten ap

Har vært i alvorlig psykose under mani

Men tror vel egentlig ikke jeg hadde rukket å bli schizoaffektiv , depresjonen hadde kommet også uten medisin

Skrevet

Hørte telefonen ringe istad og det var bare en hallusinasjon

Det har ikke noe med sykdommen din å gjøre, det er helt normale greier. :)

Skrevet

Har en kamerat som er bipolar, og han hører da stemmer og kan være ganske paranoid. Men han har kun bipolar som diagnose.

Skrevet

Har en kamerat som er bipolar, og han hører da stemmer og kan være ganske paranoid. Men han har kun bipolar som diagnose.

Jeg har gått fra "lamictal vil gi deg et nytt liv, din bp er ikke så alvorlig" til injeksjon av ap :(

Skrevet (endret)

Ja, det kan nok være minst like tøffe tak som schizofreni, i den lidelsen der. Litt trøstende er vel att jeg tror mange BP pasienter er mer velfungerende dersom de ikke har mani eller depresjon enn det schizofrene kan være mellom sykdomsutbrudd.

Endret av Inner self
Skrevet

Ja, det kan nok være minst like tøffe tak som schizofreni, i den lidelsen der. Litt trøstende er vel att jeg tror mange BP pasienter er mer velfungerende dersom de ikke har mani eller depresjon enn det schizofrene kan være mellom sykdomsutbrudd.

Er ikke velfungerende orker ikke pusse tenner engang

Skrevet

Nei, men da er du vel ikke i mellom sykdomsperioder? Jeg vet ikke jeg, bare kom med noe jeg trodde.

Skrevet

Bare så det er sagt; jeg tviler ikke på at TS er alvorlig syk, og heller ikke at det kan være en god idé å sørge for bedre behandling med antipsyk. Men det å høre telefonen ringe, selv om den ikke gjør det, og høre musikk når du våkner, det har ikke noe med psykose å gjøre.

Gjest Gargamel
Skrevet

Bare så det er sagt; jeg tviler ikke på at TS er alvorlig syk, og heller ikke at det kan være en god idé å sørge for bedre behandling med antipsyk. Men det å høre telefonen ringe, selv om den ikke gjør det, og høre musikk når du våkner, det har ikke noe med psykose å gjøre.

Virkelig? Jeg synes det høres veldig merkelig ut.

Skrevet

Virkelig? Jeg synes det høres veldig merkelig ut.

Folk snakker ikke så mye om det... mange hører stemmer uten at de er psyke av den grunn.

Skrevet

Folk snakker ikke så mye om det... mange hører stemmer uten at de er psyke av den grunn.

Virkelig?

Anonymous poster hash: 6c942...d55

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...