Kaptein Kaos Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Virkelig?Anonymous poster hash: 6c942...d55 Ja, helt for real. Det kan også være andre sykdommer enn psykose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Ja, helt for real. Det kan også være andre sykdommer enn psykose. Men nå er problemet mitt at jeg blir svin psykotisk uten apAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Men nå er problemet mitt at jeg blir svin psykotisk uten apAnonymous poster hash: ecaf4...970 Ja, ok, men nå startet du en tråd om at du kunne høre telefonen ringe når den ikke gjorde det, og hørte musikk når du våknet. Jeg sier bare at det er ikke tegn på psykose. Ingen grunn til å gjøre noe med medisineringen av antipsyk av den grunn - selv om det sikkert er mange andre gode grunner for det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Ja, ok, men nå startet du en tråd om at du kunne høre telefonen ringe når den ikke gjorde det, og hørte musikk når du våknet. Jeg sier bare at det er ikke tegn på psykose. Ingen grunn til å gjøre noe med medisineringen av antipsyk av den grunn - selv om det sikkert er mange andre gode grunner for det. Skal ikke gjøre noe med medisinene:) Men tror jeg hadde blitt schizo uten deAnonymous poster hash: ecaf4...970 0 Siter
Kaptein Kaos Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Skal ikke gjøre noe med medisinene:)Men tror jeg hadde blitt schizo uten deAnonymous poster hash: ecaf4...970 Det er sikkert mulig?Uansett er det helt kanskje mange med bipolar 1 som har vært mer psykotiske enn flere med schizofreni. Tror du tenker litt feil ift. diagnoser. Det er ikke sånn at alle med schizoreni er psykere enn alle med bipolar 1, og alle med schizoaffektiv er i midten. Det er veldig store forskjeller innad i hver diagnose.Finnes jo f.eks. pasienter med klar schizofreni som aldri har trengt innleggelse. Det har åpenbart du trengt, ut i fra hva du har fortalt.Så sånn er det med den saken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.