AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Hvordan kan man trappe ned på Levaxin? Leste i den andre tråden her at man kunne få benskjørhet. Bruker 150 mcg hver dag. Kan jeg trappe ned til 100 sånn med en gang? Anonymous poster hash: edaab...05b 0 Siter
Inner self Skrevet 10. desember 2014 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er ikke lege, men etter hva jeg har forstått så er det ved for mye levaxin man risikerer benskjørhet. Dette hormonet finnes naturlig i kroppen, og er ikke skadelig ved korrekt dose. Håper jeg. Slik forstod jeg i alle fall saken. Hvis du underdoserer deg med levaxin, så vil jeg tro du risikerer å bli helt kake av slapphet, dersom du har lavt stoffskifte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Man trapper ikke ned på Levaxin fordi man leser i en tråd at overdosering over tid/år kan gi økt fare for benskjørhet. Har du noen symptomer på overdosering? Når tok du sist blodprøver relatert til stoffskiftet og hva viste de. Ligger du innenfor normalverdier er det ingen grunn til at du skal redusere dosen du når tar. Har du ikke tatt prøver på en stund - gjør det, før du gjør noe som helst med doseringen. Anonymous poster hash: 81510...229 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Hvordan kan man trappe ned på Levaxin? Leste i den andre tråden her at man kunne få benskjørhet. Bruker 150 mcg hver dag. Kan jeg trappe ned til 100 sånn med en gang? Anonymous poster hash: edaab...05b Vi har alle tyroxin i oss. De fleste produserer det de skal ha selv. Noen produserer for lite og må få tillegg med tabletter. De som ligger i korrekt nivå skal selvsagt ikke trappe ned. 0 Siter
Inner self Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Kan zyprexa forårsake lavt stoffskifte NHD? jeg lurer fordi fastlegen min sa da jeg ble diagnostisert med lavt stoffskifte att det var mange flere schizofrene som hadde lavt stoffskifte. Eller er det en annen sammenheng? 0 Siter
Inner self Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Altså mange flere enn den normale befolkningen. Eller er det livsstil relatert? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.