Gå til innhold

Må jeg kontakte nav ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du ikke fikk penger av nav i oktober fordi du jobbet så har du ikke noe å bekymre deg for, de kan ikke trekke deg da.

Skrevet (endret)

Nav sentral sa jeg bare kunne senke skuldrene å ta i mot for denne Mnd :) jeg har jo papirer som spesifiserte når lønna jeg fikk utbetalt gjaldt .

Endret av En namnlaus
Skrevet

Nav sentral sa jeg bare kunne senke skuldrene å ta i mot for denne Mnd :) jeg har jo papirer som spesifiserte når lønna jeg fikk utbetalt gjaldt .

Så bra at du fikk ringt:-)

Skrevet

Så bra at du fikk ringt:-)

håper de ikke blir mistenksomme lokalt nå da... Sa det bare sentralt, hun sa jeg uansett hadde mitt på det tørre når jeg kunne vise frem hva som sto på denne slippen.

Skrevet

Puh, nå ble jeg lettet. Flott at du ringte!

Skrevet

Puh, nå ble jeg lettet. Flott at du ringte!

er fortsatt bekymret for at nav lokal skal tro jeg har lurt til meg penger jeg ikke har krav på:( det ville forundre meg svært lite om de trodde det!

men håper nav sentral loggførte samtale, ba ikke om mitt pers nr så det gadd de neppe . Skrev en liten lapp til arb plass i dag siden jeg måtte underskrive et dok . Takket for pengene ( skrev jeg ikke hadde tenkt å be om noe for den korte tiden , men at det kom godt med). Ble rørt over at de ga meg penger , jeg sviktet !

Skrevet

Så bra! Veldig bra du ringte. Det ordnet seg tilslutt :)

fikk sykepenger i dag . Nav er kanskje og litt snille når det er jul ;)
Skrevet

Sånn som kommer på besøk? Så bra :) Høres koslig ut. I juletider er de fleste mer gavmilde og snille ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...