AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Det er en dame på det eneste apoteket i nærheten. Hver lørdag ser jeg henne drita på byen med en ny mann, og har selv hørt henne snakke dritt om mange andre, på helt usaklig grunnlag. Synes hun virker så ondskapsfull, med kroppsspråket og alt, og hun er aldri et menneske jeg hadde stolt på i privat sammenheng. Er det forståelig at jeg ikke føler meg komfortabel med å hente ut medisiner hos henne, eller skal jeg klamre meg til håpet om at vurderingsevnen hennes er bedre i arbeidssammenheng? Jeg har prøvd å vente med å gå bort til disken til noen andre enn henne står der, men plutselig kommer hun og skal overta... og da får hun vite ting om meg jeg ikke vil sånne som henne skal vite. Anonymous poster hash: eff6e...c14 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Det er en dame på det eneste apoteket i nærheten. Hver lørdag ser jeg henne drita på byen med en ny mann, og har selv hørt henne snakke dritt om mange andre, på helt usaklig grunnlag. Synes hun virker så ondskapsfull, med kroppsspråket og alt, og hun er aldri et menneske jeg hadde stolt på i privat sammenheng. Er det forståelig at jeg ikke føler meg komfortabel med å hente ut medisiner hos henne, eller skal jeg klamre meg til håpet om at vurderingsevnen hennes er bedre i arbeidssammenheng? Jeg har prøvd å vente med å gå bort til disken til noen andre enn henne står der, men plutselig kommer hun og skal overta... og da får hun vite ting om meg jeg ikke vil sånne som henne skal vite. Anonymous poster hash: eff6e...c14 Selv om jeg kan forstå at du reagerer på hennes "utsvevende" liv (selv om du legger mektig mye tolkning til) tenker jeg som så at hvor mye trenger du å involvere deg? Hun vet allerede hvilke medisiner du bruker, det er alt hun vet om deg. Dette er jo ikke en person du legger sjelen din i hendene på, du henter ut en resept og går hjem. 0 Siter
ISW Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har snakket med mange drita leger og annet helsepersonell på fest eller på byen. Kjenner til og med flere av dem edru også. I edru tilstand er jeg sikker på at de gjør en veldig god jobb. Enig i at sånt ikke nødvendigvis er tillitsvekkende, men husk at helsepersonell også er mennesker som har en jobb, og følgelig også en fritid. Det er hvordan man gjør jobben sin som er relevant synes jeg 0 Siter
cappella33 Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Det er en dame på det eneste apoteket i nærheten. Hver lørdag ser jeg henne drita på byen med en ny mann, og har selv hørt henne snakke dritt om mange andre, på helt usaklig grunnlag. Synes hun virker så ondskapsfull, med kroppsspråket og alt, og hun er aldri et menneske jeg hadde stolt på i privat sammenheng. Er det forståelig at jeg ikke føler meg komfortabel med å hente ut medisiner hos henne, eller skal jeg klamre meg til håpet om at vurderingsevnen hennes er bedre i arbeidssammenheng? Jeg har prøvd å vente med å gå bort til disken til noen andre enn henne står der, men plutselig kommer hun og skal overta... og da får hun vite ting om meg jeg ikke vil sånne som henne skal vite. Anonymous poster hash: eff6e...c14 Er slik rykter begynner vet du. Man ser noen som jobber på apoteket som er ute og drikker på byn og greier.så tror man at vedkommende er det ene og det andre. Og hvis man sier det til andre folk som går på samme apotek, så kan den personen få et dårlig rykte på seg pga rykter som oppstår som du ikke vet er sanne eller ei. Hennes privatliv har ikke du noe med, akkurat som hun ikke har noe med ditt privatliv å gjøre. Du bør være forsiktig med å tro noe om andre når du ikke vet, i allefall med å spre det videre. Falske rykter er veldig vondt å ha på seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.