Gå til innhold

What to do :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg at det er.. helt utholdelig. Jeg burde ikke være det nå. Jeg er ferdig med skoleoppgavene før ferien.. Men jeg er så ødelagt..Humøret kan skifte utrolig raskt. Det er slitsomt og vondt. Jeg får så vondt psykisk at jeg får smerter i kroppen. Jeg vil ikke mer. Jeg vil bort fra denne smerten. Men jeg vil ikke dø. Hvordan holde ut slikt? Selvskading gjorde jeg mye før, tror jeg ikke har gjort det på 2 måneder.. Hva faen skjer. Det er sånn hele tiden. Det går noen uker der jeg har det "greit" og så kommen en uke eller to med ren helvete.

Jeg må bare holde ut til jul ialfall . Jeg er redd.. jeg er fanget i min egen kropp :/

Skrevet

Jeg skjønner hvis dere ikke vil svare meg, jeg svarte jo ikke alle dere ista. Men jeg skal svare, jeg bryr meg virkelig. Det var koslig med så mye fint sagt av dere

Skrevet

Jeg tror du er veldig sliten nå. Det skjønner jeg etter alt du har vært gjennom.

Hold ut, det kommer bedre tider. Fra bunnen kan det bare gå en vei - oppover.

Jeg tror nok at med tiden vil du i større grad få toleranse for livets nedturer og takle de på en mer hensiktsmessig måte. Det kommer når du får større overskudd.

Skrevet

Du skal bare holde ut smerten, og så vil smerten gradvis bli borte igjen. Den vil nok også komme tilbake noen andre dager, men den vil aldri vare evig og du vil oppleve den mindre og mindre etter hvert som tiden går.

Håper du får sove.

God natt:-)

Skrevet

Du skal bare holde ut smerten, og så vil smerten gradvis bli borte igjen. Den vil nok også komme tilbake noen andre dager, men den vil aldri vare evig og du vil oppleve den mindre og mindre etter hvert som tiden går.

Håper du får sove.

Burde jeg tenkt sånn istedet for å ta litium??

Skrevet

Jeg tror du er veldig sliten nå. Det skjønner jeg etter alt du har vært gjennom.

Hold ut, det kommer bedre tider. Fra bunnen kan det bare gå en vei - oppover.

Jeg tror nok at med tiden vil du i større grad få toleranse for livets nedturer og takle de på en mer hensiktsmessig måte. Det kommer når du får større overskudd.

Takk for svar <3 Jeg har begynt tenke mye på avdelingen og alt den dritten, etter i går kveld har jeg begynt tenke mer på vonde ting. Håper du har rett, noen ganger er jeg på tippet til å gi opp, men holder alltid på en viss måte ut..

jeg er redd januar kommer til å være en veldig dårlig måned, veldig dårlig

Skrevet

Håper du får sove.

Problemet er at det alltid kommer tilbake etter noen uker/måneder. Det er som en sirkel uten ende. Men jeg kommer nok over denne gangen også.. Takk <3 I lige måde

Skrevet

Tenk om jeg en dag tar masse paracet på impuls? Leveren min vil ikke tåle det. Den har fått nok. Det er skummelt tenke på :/

Gjest Gargamel
Skrevet

Tenk om jeg en dag tar masse paracet på impuls? Leveren min vil ikke tåle det. Den har fått nok. Det er skummelt tenke på :/

Men det gjør du ikke.

Du kan ha god samvittighet etter å ha jobbet hardt og gjennomført en god tentamen. God natt.

Skrevet

Faen faen. Utholdeligg. Mørkt overalt hvor jeg ser. hva har skjedd? de har fått sin vilje. Smerten gjør så vondt, prøver å sove men smerten brenner i hele kroppen. Hvordan kan man sove i en slik smerte.. hvordan kan man .. :(

nå vil ingen her prate til meg mer, jeg var vist ikke så flink alle trodde

Skrevet

Faen faen. Utholdeligg. Mørkt overalt hvor jeg ser. hva har skjedd? de har fått sin vilje. Smerten gjør så vondt, prøver å sove men smerten brenner i hele kroppen. Hvordan kan man sove i en slik smerte.. hvordan kan man .. :(

Prater gjerne med deg jeg, men jeg har ikke ekspertise eller erfaring eller noen forutsetning til å uttale meg om de utfordringene du har desverre så derfor så forholder jeg meg stille.

Men ønsker deg alt godt og det blir garantert mange fine dager i fremtiden du må bare komme deg gjennom de dårlige!

Lykke til

Gjest Ladytron
Skrevet

De fleste ligger vel og sover nå, du må ikke ta det personlig at det blir stille om natten.

Har lest innleggene dine om tentamen og du har vært kjempeflink. Virker som om du er veldig stresset nå, og det er ikke så rart etter et sånt hardkjør.

Skjønner om du ikke får sove, men du har vel ferie? Ikke krise å rangle da :)

Hva med å gjøre noe godt for deg selv til du får sove? For eksempel se en film, gå en liten tur (hvis du er i et trygt nabolag) eller lese i en bok du liker. Det virker som om du trenger en time-out fra de negative tankene dine...

Så kan de mer positive tankene komme etterhvert som stresser demper seg igjen.

Skrevet (endret)

Takk for svar begge to <3 Jeg er redd dere syns jeg bare klager og syter. Jeg vil ikke rope ulv ulv. Det virker som hele verden har havnet i en depresjon? Virker som det er svart for alle, og når alle har det mørkt så hvordan skal man se fram til fine dager? kanskje de fine dagene er over

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg har gitt opp skolen. Tanken på det gjør at jeg får lyst til å ligge og sove for alltid. Ikke snakk om at jeg drar ditt i morgen. Jeg har ikke ferie, har ferie om en uke.

Fikk vite del 1 på matteprøven gikk bra av læreen men hva er vitsen? Jeg kommer aldri til å klare så langt. borkastet alt sammen, tilslutt kommer alt til å revne uansett

Skrevet

Fy.. jeg er negativ. Var det ikke jeg som var så positiv?

Rart å skifte personlighet

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg har gitt opp skolen. Tanken på det gjør at jeg får lyst til å ligge og sove for alltid. Ikke snakk om at jeg drar ditt i morgen. Jeg har ikke ferie, har ferie om en uke.

Fikk vite del 1 på matteprøven gikk bra av læreen men hva er vitsen? Jeg kommer aldri til å klare så langt. borkastet alt sammen, tilslutt kommer alt til å revne uansett

Så bra at det gikk bra på matteprøven. :) Sikkert lurt å gå på skolen i morgen hvis du er i form, men har ikke troen på at man absolutt må ligge i sengen hvis man har tankekjør og ikke får sove likevel.

Det revner ikke. Du er stresset og har en dårlig dag. Du har vært kjempeflink og det kommer nye dager.

Tror mange av oss mennesker har det ganske bra, har ikke inntrykk av at det er en global depresjon på gang. Her i Norge har jeg lagt merke til at veldig mange gleder seg til jul nå.

Skrevet

Prøver for hardt sannsynligvis... bedre å ta ett skritt av gangen.

Hilsen en som alltid blir hyper når han legger seg.

Skrevet

Vet bare det gikk bra på halve.

del 2 vet jeg ikke kan fortsatt stryke.. unnskyld negativ jeg er.

Får håpe det bare er noen dårlige dager, virker seriøst som hele verden er totalt depressiv

Jeg gleder meg til jul, men gruer meg ufattelig til etter jul...

Takk at dere hjelper meg. Er koselig å få tilbakemeldinger

Skrevet

Ja.. verden er så fantastisk. Og alt er så bra. Jeg tok vel formye i. Jeg tvang meg selv til å tro det ialfall.

Gjest Ladytron
Skrevet

Krysser fingrene for at del 2 gikk bra også. Uansett er det fint at det gikk bra med del 1.

Tror det er lett for at hele verden virker mørk og trist når man har en dårlig dag. Objektivt er det ikke sånn altså.

Flott at du gleder deg til jul, det er jo noe å se fram til. Kanskje du burde tenke mer på det? :)

Det som skal skje etter jul som du ikke gleder deg til går sikkert bedre enn du tror, der er det vel uansett greit å ta en dag av gangen.

Jeg må prøve og sove litt nå. Håper du får en bra morgendag.

God natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...