Gå til innhold

Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være løsningen for meg

For jeg sover 15 timer i døgnet

Er ufokusert

Og legger stadig på meg tross hard trening og colakutt

Skrevet

Har du sjekket om det kan være noe somatisk galt, med blodprøver? Stoffskiftet, vitamin D, jernmangel...

Skrevet

Har du prøvd å sove 8 timer om dagen selv om du vil sove mer? Tror jo mer du sover ut over 8 timer jo mer trøtt blir du, man må bare presse seg opp selv om man ikke vil og orker (tar forbehold om at du ikke har noen sykdom som gir reellt økt søvnbehov da)

Skrevet

Ja støtter forslaget om å nekte seg å sove mer enn 8 timer. Stå opp og lag deg kaffe. Man blir deprimert av for mye søvn.

Skrevet

Jeg har ikke sjans. Må ha de timene. Så drar jeg på elixia og trener

Skrevet

Har du sjekket om det kan være noe somatisk galt, med blodprøver? Stoffskiftet, vitamin D, jernmangel...

ja tar d-vitaminer

stoffskiftet er normalt

blir sjekket regelmesig pga litium

Skrevet

Jeg har ikke sjans. Må ha de timene. Så drar jeg på elixia og trener

Du må ikke. Du sover dobbelt så mye som du trenget. Medisiner er ikke løsningen på alt.

Anonymous poster hash: 4f7ed...1f0

Skrevet

Du må ikke. Du sover dobbelt så mye som du trenget. Medisiner er ikke løsningen på alt.

Anonymous poster hash: 4f7ed...1f0

wellbutrin kan gi mindre søvn

har sovet så mye i alle år så det klarer jeg ikke å snu

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...