cilie Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Roten til alt vondt? Det er et mareritt å ha elendig søvn. - Det påvirker jo alt. Jeg lurer på hvor mye det faktisk påvirker meg fysisk og psykisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Roten til alt vondt? Det er et mareritt å ha elendig søvn. - Det påvirker jo alt. Jeg lurer på hvor mye det faktisk påvirker meg fysisk og psykisk. Prøve å ta noe for det da? Seroquel f.eks. 0 Siter
cilie Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Skrevet 12. desember 2014 Prøve å ta noe for det da? Seroquel f.eks. Bruker innsovningstbl. Virker som det har blitt helt låst å få en god søvnkvalitet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Bruker innsovningstbl. Virker som det har blitt helt låst å få en god søvnkvalitet. De hjelper jo bare til innsovning. På seroquel sover du hele natten. 0 Siter
cilie Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Skrevet 12. desember 2014 De hjelper jo bare til innsovning. På seroquel sover du hele natten. Ok! Legen har ikke foreslått den. - Synes den virket veldig sterk mtp at jeg ikke har noen diagnose. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Ok! Legen har ikke foreslått den. - Synes den virket veldig sterk mtp at jeg ikke har noen diagnose. Tror ikke den er så sterk, holder sikkert med 25 mg til deg. Det slo ut meg i begynnelsen. 0 Siter
cilie Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Skrevet 12. desember 2014 Tror ikke den er så sterk, holder sikkert med 25 mg til deg. Det slo ut meg i begynnelsen. Ok! Ønsker primært minst mulig medisiner. Jobber m å redusere stress. Sover bedre når jeg ikke skal på jobb. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Ok! Ønsker primært minst mulig medisiner. Jobber m å redusere stress. Sover bedre når jeg ikke skal på jobb. Forstår godt at du ønsker minst mulig medisiner, men søvn må du bare ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.