Lillie83 Skrevet 12. desember 2014 Skrevet 12. desember 2014 Noen som har prøvd dette? Jeg har nå kjøpt med en lys terapi lampe til å ha hjemme. Jeg har blitt anbefalt dette før, og etter å snakket med noen som hadde dette igjen, valgte jeg å gjøre det. Jeg har alltid blitt verst om høsten, og er blitt ganske så vær syk i min voksne alder. Er trøtt, slapp og deprimert. Jeg kommer til å gi tilbakemelding på den, men ville bare høre om noen andre har hatt nytte av noe sånt også! 0 Siter
missmas Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Ja, hadde sånn lyslampe som sakte vekket meg om morgenen, det var det eneste som fikk meg på jobb. 0 Siter
DoleMari Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har også en sånn lampe som vekker meg om morgenen. Man kan stille den inn slik at lyset slår seg på en halvtime før klokken ringer. Jeg skal komme tilbake til det, har litt dårlig tid nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har også en sånn lampe som vekker meg om morgenen. Man kan stille den inn slik at lyset slår seg på en halvtime før klokken ringer. Jeg skal komme tilbake til det, har litt dårlig tid nå. Jeg har lysterapilampe og er veldig fornøyd. Hjelper meg med søvnen. Sitter da ved lampen ca en time om morgenen. Har lånt den vekk til venner og fått mange gode tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: d7609...84f 0 Siter
Lillie83 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Jeg har også en sånn lampe som vekker meg om morgenen. Man kan stille den inn slik at lyset slår seg på en halvtime før klokken ringer. Jeg skal komme tilbake til det, har litt dårlig tid nå. Ja sånn en har jeg også. Wake-up light. Veldig bra den også, for en mye "mykere" oppvekking. Men tenkte mer på en slik lampe du sitter foran. Har prøvd den i 2 dager nå. Har den ved kjøkkenbordet til frokost. Men ikke alltid jeg vil rekke det, så må nok ta den litt på ettermiddagen også. 0 Siter
Lillie83 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Jeg har lysterapilampe og er veldig fornøyd. Hjelper meg med søvnen. Sitter da ved lampen ca en time om morgenen. Har lånt den vekk til venner og fått mange gode tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: d7609...84f Så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.