Gå til innhold

Lys terapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette?

Jeg har nå kjøpt med en lys terapi lampe til å ha hjemme. Jeg har blitt anbefalt dette før, og etter å snakket med noen som hadde dette igjen, valgte jeg å gjøre det. Jeg har alltid blitt verst om høsten, og er blitt ganske så vær syk i min voksne alder. Er trøtt, slapp og deprimert. 

Jeg kommer til å gi tilbakemelding på den, men ville bare høre om noen andre har hatt nytte av noe sånt også!

Skrevet

Ja, hadde sånn lyslampe som sakte vekket meg om morgenen, det var det eneste som fikk meg på jobb.

Skrevet

Jeg har også en sånn lampe som vekker meg om morgenen. Man kan stille den inn slik at lyset slår seg på en halvtime før klokken ringer. Jeg skal komme tilbake til det, har litt dårlig tid nå.

Skrevet

Jeg har også en sånn lampe som vekker meg om morgenen. Man kan stille den inn slik at lyset slår seg på en halvtime før klokken ringer. Jeg skal komme tilbake til det, har litt dårlig tid nå.

Jeg har lysterapilampe og er veldig fornøyd. Hjelper meg med søvnen. Sitter da ved lampen ca en time om morgenen. Har lånt den vekk til venner og fått mange gode tilbakemeldinger.

Anonymous poster hash: d7609...84f

Skrevet

Ja sånn en har jeg også. Wake-up light. Veldig bra den også, for en mye "mykere" oppvekking. Men tenkte mer på en slik lampe du sitter foran. Har prøvd den i 2 dager nå. Har den ved kjøkkenbordet til frokost. Men ikke alltid jeg vil rekke det, så må nok ta den litt på ettermiddagen også. 

Skrevet

Jeg har lysterapilampe og er veldig fornøyd. Hjelper meg med søvnen. Sitter da ved lampen ca en time om morgenen. Har lånt den vekk til venner og fått mange gode tilbakemeldinger.

Anonymous poster hash: d7609...84f

Så bra! :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...