missmas Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 på om jeg skal orke å pusse tennene eller ikke før jeg legger meg Jeg heller mot et nei Orker ikke ta av meg klærne før jeg legger meg heller Trodde man skulle fungere bedre enn som så. Men tydeligvis ikke. Psykiateren på DPS sa at jeg tilhører "the A-list" fordi jeg har virkning av litium. Å virkelig? Jeg vil ikke ta livet av meg, så litt virkning har jeg vel. Men jeg orker faen ikke gjøre noe. 0 Siter
Gondor Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Her kommer tvang inn. Tving deg inn i dusjen, ta med deg tannbørsten og puss tennene der. Du vil garantert føle deg bedre. Ta på deg noe mykt og deilig innetøy og nyt følelsen. Klarer du det? 0 Siter
skrevet Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Ikke som "personlig kritikk" eller noe, altså, men du sier jo at du er på treningssenter... da klarer du vel å pusse tenner. 0 Siter
missmas Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Ikke som "personlig kritikk" eller noe, altså, men du sier jo at du er på treningssenter... da klarer du vel å pusse tenner. Dagene jeg er der klarer jeg det ja Men har gode og dårlige dager 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Dagene jeg er der klarer jeg det ja Men har gode og dårlige dager Og pusse tenner og ta av klærne orker man alltids. Hvis man gidder. Anonymous poster hash: a8156...dbe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.