Gå til innhold

Farlig å prøve ut, grunn til å være redd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ut av kroppen opplevelse, at du klarer å få sjelen din ut av kroppen, så du ser deg selv utenfor kroppen. Så kan du reise hvor du vil. Jeg klarte det ikke i går fordi jeg ble redd. Når han startet telle ned begynte hjertet mitt å slå i hundre. tenk om jeg ikke klarer å få sjelen tilbake til kroppen?? å så tror foreldrene mine jeg er dø og jeg bare står der og vet ikke hva man skal gjøre

Skrevet

Det er ut av kroppen opplevelse, at du klarer å få sjelen din ut av kroppen, så du ser deg selv utenfor kroppen. Så kan du reise hvor du vil. Jeg klarte det ikke i går fordi jeg ble redd. Når han startet telle ned begynte hjertet mitt å slå i hundre. tenk om jeg ikke klarer å få sjelen tilbake til kroppen?? å så tror foreldrene mine jeg er dø og jeg bare står der og vet ikke hva man skal gjøre

Var det hypnose eller regresjon?

Tror ikke det er farlig, men man må være ganske stabil psykisk for å gjøre det.

Skrevet

Usikker, hva er forskjellen mellom de to?

Jeg vil bare koppe ut av denne kroppen, jeg vil sveve fritt

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette synes jeg absolutt du skal avstå fra. Det er ikke bra for deg.

Skrevet

Kanskje du har rett. Takk for svar. Jeg får tenke over saken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...