Gå til innhold

Gamle ark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ryddet og gått igjennom ark og andre ting på rommet mitt veldig grundig en stund idag. Plutselig finner jeg masse konfoluter der det står navnet på mitt på. jeg skulle ønske jeg aldri fant. Jeg åpnet dem opp. Det sto masse ting om meg og min situasjon at jeg ble knust.

Var helt forferdelig å lese. Jeg lurer på om der gikk grensen. Jeg takler ikke mer.

Skrevet

sykehus. masse hva de mente om meg, diagnose, hvordan de oppfattet meg og hva de gjorde mot meg, vedtaker og masse dritt.

Skrevet

sykehus. masse hva de mente om meg, diagnose, hvordan de oppfattet meg og hva de gjorde mot meg, vedtaker og masse dritt.

Når var dette datert da?

Skrevet

angrer på at jeg skrev her, dere kan ikke hjelpe meg uansett

håper bare jeg holder ut til 25

Skrevet (endret)

ja, en stund egentlig.

Sant det.. Jeg er 20. Omg D:

(NB: Nå var jeg nødt skrive i fjortis språk for å vise mine følelser)

Endret av Caylee
Skrevet

Jeg har ryddet og gått igjennom ark og andre ting på rommet mitt veldig grundig en stund idag. Plutselig finner jeg masse konfoluter der det står navnet på mitt på. jeg skulle ønske jeg aldri fant. Jeg åpnet dem opp. Det sto masse ting om meg og min situasjon at jeg ble knust.

Var helt forferdelig å lese. Jeg lurer på om der gikk grensen. Jeg takler ikke mer.

Ikke alltid bra å rote i gamle papirer. Sender deg en klem-

Skrevet

Gamle journaler er bare helt pyton og noe man bare burde titte på når det er høyst nødvendig.  Det står mye rart i dem og er de riktig gamle så ser man hvordan ting har blitt misforstått.  Jeg har bare journaler fra fysisk sykdom, men det står mye rart om meg der og ting som er vonde å lese.

Skrevet

Ikke alltid bra å rote i gamle papirer. Sender deg en klem-

Tusen takk herlige deg <3

Skrevet

Gamle journaler er bare helt pyton og noe man bare burde titte på når det er høyst nødvendig.  Det står mye rart i dem og er de riktig gamle så ser man hvordan ting har blitt misforstått.  Jeg har bare journaler fra fysisk sykdom, men det står mye rart om meg der og ting som er vonde å lese.

Helt enig. Man burde egentlig ikke lese dem, ialfall ikke tilfeldig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...