Caylee Skrevet 13. desember 2014 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har ryddet og gått igjennom ark og andre ting på rommet mitt veldig grundig en stund idag. Plutselig finner jeg masse konfoluter der det står navnet på mitt på. jeg skulle ønske jeg aldri fant. Jeg åpnet dem opp. Det sto masse ting om meg og min situasjon at jeg ble knust. Var helt forferdelig å lese. Jeg lurer på om der gikk grensen. Jeg takler ikke mer. 0 Siter
Caylee Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 sykehus. masse hva de mente om meg, diagnose, hvordan de oppfattet meg og hva de gjorde mot meg, vedtaker og masse dritt. 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 sykehus. masse hva de mente om meg, diagnose, hvordan de oppfattet meg og hva de gjorde mot meg, vedtaker og masse dritt.Når var dette datert da? 0 Siter
Caylee Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 den tiden jeg helst vil glemme. i 2013 0 Siter
Caylee Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 angrer på at jeg skrev her, dere kan ikke hjelpe meg uansett håper bare jeg holder ut til 25 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 1,5 år er jo lang tid når man er 20. 0 Siter
Caylee Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 (endret) ja, en stund egentlig. Sant det.. Jeg er 20. Omg D: (NB: Nå var jeg nødt skrive i fjortis språk for å vise mine følelser) Endret 14. desember 2014 av Caylee 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har ryddet og gått igjennom ark og andre ting på rommet mitt veldig grundig en stund idag. Plutselig finner jeg masse konfoluter der det står navnet på mitt på. jeg skulle ønske jeg aldri fant. Jeg åpnet dem opp. Det sto masse ting om meg og min situasjon at jeg ble knust. Var helt forferdelig å lese. Jeg lurer på om der gikk grensen. Jeg takler ikke mer. Ikke alltid bra å rote i gamle papirer. Sender deg en klem- 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Gamle journaler er bare helt pyton og noe man bare burde titte på når det er høyst nødvendig. Det står mye rart i dem og er de riktig gamle så ser man hvordan ting har blitt misforstått. Jeg har bare journaler fra fysisk sykdom, men det står mye rart om meg der og ting som er vonde å lese. 0 Siter
Caylee Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Ikke alltid bra å rote i gamle papirer. Sender deg en klem- Tusen takk herlige deg <3 0 Siter
Caylee Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Gamle journaler er bare helt pyton og noe man bare burde titte på når det er høyst nødvendig. Det står mye rart i dem og er de riktig gamle så ser man hvordan ting har blitt misforstått. Jeg har bare journaler fra fysisk sykdom, men det står mye rart om meg der og ting som er vonde å lese. Helt enig. Man burde egentlig ikke lese dem, ialfall ikke tilfeldig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.