Gå til innhold

er dette vanlig? kaos i hodet ved besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hatt besök av en kompis som lå på stua. han er litt hyper av seg, synger og rimer mye. Jeg blir helt utslitt i hodet og selv om jeg har besøk må jeg gå å legge meg på soverommet i mørket for å hvile hodet. Nå er det så deilig at han er vekk så hodet mitt kan få ro. Jeg føler fullstendig kaos i hodet når han er der. Jeg tror ikke jeg var sånn før jeg hadde mani med psykose. Virker som hodet tåler mindre.

Skrevet

hatt besök av en kompis som lå på stua. han er litt hyper av seg, synger og rimer mye. Jeg blir helt utslitt i hodet og selv om jeg har besøk må jeg gå å legge meg på soverommet i mørket for å hvile hodet. Nå er det så deilig at han er vekk så hodet mitt kan få ro. Jeg føler fullstendig kaos i hodet når han er der. Jeg tror ikke jeg var sånn før jeg hadde mani med psykose. Virker som hodet tåler mindre.

Tror de fleste hadde blitt kokko av en sånn gjest.

Skrevet

Hypre gjester som synger og rimer kan vel ta piffen fra noen og enhver :) Prøv med en annen type gjest og se om utfallet av det besøket blir det samme.

Anonymous poster hash: 1f6d5...47f
Skrevet

Jeg får lett kaos etter jeg har møtt noen eller hatt besøk. Må hvile hodet. Jeg er nok introvert og hypersensitiv. Bruker mye av meg selv i møte med andre. Trives godt i mitt eget selskap selv om jeg anser meg selv som sosial. Noen mennesker tapper meg mer enn andre.

Anonymous poster hash: 4a2cb...841

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...