skrevet Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Hvorfor kan ikke jeg teste denne medisinen i stedet for Zeldox? Det er jo dumt om jeg skal fortsette å føle at fremmede mener ganske negative ting om meg, om det ikke er tilfelle. Etter hva jeg kan si, så er det: - lite sedering, det kan være bra - lite vektoppgang, det er bra - best på kognitive funksjoner, det er flott - effekt på bipolar depresjon, det kan jo være bra sett at det stemmer at jeg har svingninger i stemningsleie - ett daglig inntak, i stedet for 2 som med Zeldox, det er kjekt Nei jeg vil sikkert ikke merke noe annet enn ved Zeldox, men sett at den har bedre effekt, og jeg kunne vært friskere, så ja - hvorfor ikke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2014 Skrevet 14. desember 2014 Enig.hvorfor ikke? 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Enig.hvorfor ikke? Grunnene til "hvorfor ikke" er ikke noe fra min side, men psykiateren min må mene det er nødvendig og hensiktsmessig å endre til denne. Det må jeg ta opp, for jeg vet ikke noe om det, men jeg føler at de mener det går bra med meg. Det kan det hende det gjør og, hva vet jeg, det er jo enkelt å finne noe å være misforsnøyd med. 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Nei, kan være det samme. Spiller ingen rolle. 0 Siter
skrevet Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Hm egentlig så spiller det en rolle, hvis det er sånn at jeg _kunne_ fått et bedre liv på den måten. Og selvsagt, hvis jeg _kunne_ blitt et bedre medlem av samfunnet. Men jeg tviler altså på dette, i det store og det hele. Det er bare noen små øyeblikk jeg føler det er lurt å endre på medisineringen. Jeg vet ikke engang om jeg egentlig har et dårlig liv? En stor del av meg ser på meg selv som en utspekulert trygdesvindler som hadde solgt bestemorra si for en femtilapp og helt sikkert hadde tystet på barndomsvenner hadde man blitt arrestert av Gestapo under krigen, og helt sikkert forsøkt å selv få en karriere i Gestapo. 0 Siter
Inner self Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Hva er dette for en medisin, har ikke hørt om den, hva ligner den på?`Er den ny? Har lest i felleskatalogen, men lurer enda. 0 Siter
skrevet Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Skrevet 15. desember 2014 Hva er dette for en medisin, har ikke hørt om den, hva ligner den på?`Er den ny? Har lest i felleskatalogen, men lurer enda.Ja er ganske ny. Sjekk wikipedia også. Mener å huske issomethingwrong mente den lignet på Zeldox, men var sterkere... med forbehold om feil fra både min og hans side. 0 Siter
missmas Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Kjenner ei dame med bipolar som er skikkelig storfornøyd med latuda 0 Siter
Inner self Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Oki, zeldox har jeg gått på to forskjellige forsøk. Funka dårlig. Unntatt att jeg raste ned i vekt. Fikk somnolens (artig, men upraktisk), insomni når jeg kunne sove og generelt dårlig effekt på rotehodet. 0 Siter
skrevet Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Skrevet 15. desember 2014 Kjenner ei dame med bipolar som er skikkelig storfornøyd med latudaNår en bipolar er storfornøyd med noe, så er det fare på ferde... hehe hehe hehe 0 Siter
missmas Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Når en bipolar er storfornøyd med noe, så er det fare på ferde... hehe hehe hehe Er ingen fare. Trykket i hodet er borte liksom fungerer kognitivt 0 Siter
skrevet Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Skrevet 15. desember 2014 Oki, zeldox har jeg gått på to forskjellige forsøk. Funka dårlig. Unntatt att jeg raste ned i vekt. Fikk somnolens (artig, men upraktisk), insomni når jeg kunne sove og generelt dårlig effekt på rotehodet.På meg virker den anxyolytisk. Også før jeg begynte på den så var jeg veldig stresset, men bare 1 pille på 20 mg så bare satt jeg i sofaen og slappet av. 0 Siter
skrevet Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Skrevet 15. desember 2014 Er ingen fare. Trykket i hodet er borte liksom fungerer kognitivtFlott for henne... 0 Siter
skrevet Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Skrevet 15. desember 2014 Nei jeg kan ikke øke Zeldox igjen, for da kan jeg bli akutt trøtt på dagen, det er uaktuelt.Men men.Bare noe jeg tenkte på.(Noe sånt.)Så sånn er det med det.Men men. 0 Siter
Inner self Skrevet 15. desember 2014 Skrevet 15. desember 2014 Hvem er jeg? Hva. En schizotyp grubler. 0 Siter
skrevet Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Skrevet 15. desember 2014 En schizotyp grubler. Ja det er noe i det, jeg tenker på mange forskjellige ting... men altså minimalt med magiske ting da. Vel... zZzZ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.