Gå til innhold

Gira

Frøkenbekymra

Anbefalte innlegg

Frøkenbekymra
Skrevet

Har BP 2 og burde vært hos legen, men en begynnende nedtur ble plutselig snudd til en "opptur" som definitivt ikke er mer enn til pest og plage. Jeg våkner om morgenene og føler meg sliten etter alt for lite søvn. Utover dagen girer jeg meg mer og mer opp og det blir helt umulig og slappe av selv om jeg egentlig er trøtt. Bobler over av ideer som ikke blir realisert fordi det kommer nye før jeg har kommet i gang med de

gamle. Ut over dette flyr jeg bare rundt og surrer og ungene på jobben er til pest og plage fordi tålmodigheten er borte. Synes medisinene (Seroquel)som tidligere har stoppet tullet ikke virker mer og i morgen skal jeg på Julegudstjeneste med en hel skokk med unger og lese juleevangeliet i kirken. Trøste og bære! Hva gjør jeg for å lande pent ned på jorden før den gudstjenesten??? Det haster!

Frøkenbekymra
Skrevet

Og det er veldig veldig vanskelig å ta seg sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...