AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 Jeg blir alltid dypt deprimert i desember. Jeg går på Ritalin og cipralex men det hjelper ikke mot depresjonen. Noen tips for hva jeg kan gjøre for å bedre situasjonen? Jeg går tur hver dag for jeg har hund og jeg tar litt solarium, men føler meg virkelig dårlig likevel. Anonymous poster hash: 8e3b7...f90 0 Siter
Trine Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 Bare i desember? Dårlige juleminner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 Jeg blir alltid dypt deprimert i desember. Jeg går på Ritalin og cipralex men det hjelper ikke mot depresjonen. Noen tips for hva jeg kan gjøre for å bedre situasjonen? Jeg går tur hver dag for jeg har hund og jeg tar litt solarium, men føler meg virkelig dårlig likevel. Anonymous poster hash: 8e3b7...f90 Jeg har alltid ekstra myu angst i desember. Av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 81a80...2da 0 Siter
Lillie83 Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 Jeg kan også slite litt ekstra med desember, eller generelt jula. Og generelt høst og mørket. Men tror jeg kan bli litt ekstra i desember pga alt presset på å ha det så bra. Alle skal liksom være glade og fornøyde. Ekstra skuffende er det at jeg en gang elsket jula og alt som kom med den. Nå sliter jeg med å få noen helst stemning. Jeg jobber hardt ellers, og når jeg har julefri, så er det kanskje først da jeg har kjent på hvor sliten jeg kan være. Har gått på noen smeller der de siste årene, og minnene derfor der i hodet mitt. Og minner skaper frykt for samme følelser, hvert år. Hvis man leter litt, så finner man gjerne noe svar på hvorfor det kan være sånn... Hva enn det er, så er mitt tips, å ikke ha noen forventninger, men heller tenke at det ikke er så farlig å føler seg litt trist, og at det er faktisk mange som føler på det samme på denne tiden. I år gruer jeg meg ikke noe spesielt, jeg bare gleder meg ikke heller. Så kan det jo kanskje bare bli bedre enn forventet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har ingen traumer fra julen, men når julestjernen kommer opp så går jeg ned. Jeg tror det er vinterdepresjon for det er alltid i desember selv om jeg har hatt depresjoner i andre måneder også. Jeg sover mye, er ensom selv om jeg har venner som inviterer meg på ting. Jeg vil bare ligge i sengen og sove å gråte. Livet føles helt for jævlig og aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Jeg gleder meg bare til vi kommer i januar. Hater denne tiden. Anonymous poster hash: 8e3b7...f90 0 Siter
Trine Skrevet 18. desember 2014 Skrevet 18. desember 2014 Om det hadde vært vinterdepresjon så hadde det vel ikke gått over i januar? Jeg tror man lett kan bli depremert i desember fordi det på en måte forventes at man skal være glad og glede seg til jul. Da er det lett å kjenne litt ekstra på følelsene og legge merke til at man faktisk ikke har det så bra. 0 Siter
Lillie83 Skrevet 18. desember 2014 Skrevet 18. desember 2014 Om det hadde vært vinterdepresjon så hadde det vel ikke gått over i januar? Jeg tror man lett kan bli depremert i desember fordi det på en måte forventes at man skal være glad og glede seg til jul. Da er det lett å kjenne litt ekstra på følelsene og legge merke til at man faktisk ikke har det så bra. Jeg har vinterdepresjon, og jeg begynner faktisk ( iallfall tidligere ) og merke bedring allerede i januar. Sola er snudd, og det går kanskje også på at man vet det går mot lysere tider. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Jeg hR depresjon året runft.Anonymous poster hash: fb73e...46c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har vinterdepresjon, og jeg begynner faktisk ( iallfall tidligere ) og merke bedring allerede i januar. Sola er snudd, og det går kanskje også på at man vet det går mot lysere tider. Jeg føler meg også bedre i januar. Da vet jeg at vi går mot vår og det føles bare lettere av uante grunner. Anonymous poster hash: 8e3b7...f90 0 Siter
Trine Skrevet 19. desember 2014 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har aldri helt forstått hvorfor man blir så depremert av at det er mye mørkt. Men jeg er vel den eneste i verden som er mer depremert på sommeren enn vinteren. Jeg syns vinteren er mer fredelig, det er godt å puste inn den kalde lufta, snøen gjør det lunt og gir et behagelig lys og jeg sover bedre om natten. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 De siste 8 årene har jeg vært deprimert moderat og alvorlig deprimert i desember. Det har vært en tung og vond mnd. I år er det første gang på de årene jeg ikke er deprimert. Egentlig rart jeg ikke er det pga situasjonen jeg er i for tiden. NÅ har jeg virkelig grunn til å være deprimert. Men det er jeg ikke (heldigvis). Jeg er lei meg osv ja, men det er noe annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 De siste 8 årene har jeg vært deprimert moderat og alvorlig deprimert i desember. Det har vært en tung og vond mnd. I år er det første gang på de årene jeg ikke er deprimert. Egentlig rart jeg ikke er det pga situasjonen jeg er i for tiden. NÅ har jeg virkelig grunn til å være deprimert. Men det er jeg ikke (heldigvis). Jeg er lei meg osv ja, men det er noe annet. Da må du ta vare på den følelsen og glede deg over at det er et bedringstegn. Kan høres ut som det har skjedd en positiv endring for deg. Hold på den gode følelsen Anonymous poster hash: 8e3b7...f90 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Da må du ta vare på den følelsen og glede deg over at det er et bedringstegn. Kan høres ut som det har skjedd en positiv endring for deg. Hold på den gode følelsen Anonymous poster hash: 8e3b7...f90 Takk for gode ord jeg håper du har rett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.