Gå til innhold

Svimmel og svevende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så i ørska fortiden, særlig når jeg blander meg med folk - har gjester . Litt utenfor meg selv , fullfører ikke det jeg skal si - og blir helt kaputt etter kort tid.. Angst?

Skrevet

Føler meg så i ørska fortiden, særlig når jeg blander meg med folk - har gjester . Litt utenfor meg selv , fullfører ikke det jeg skal si - og blir helt kaputt etter kort tid.. Angst?

angst, tristhet, en salig blanding, mest sannsynlig. Hvordan er uken for deg? Har du vært i behandling?

Skrevet

angst, tristhet, en salig blanding, mest sannsynlig. Hvordan er uken for deg? Har du vært i behandling?

jeg blir lett overveldet om noe skal skje . Hadde en vond opplevelse på en sosial setting denne uken. Helt lammet . I går droppet jeg en setting til tross for at min sønn medvirket :(( kjente det var svært drøyt og jeg gråt etterpå når de hadde dratt. Barnet mitt ble og lei seg og ba meg om åvære med- jeg skuffet og sov og deppet. I morgen besøk av svigermor- --- bekymret for jul og sterke emosjoner bl a. Skal møte psykolog d uka...
Skrevet

Høres ut som angst kombinert med slitenhet, og muligens depresjon?

Anonymous poster hash: fbbcb...e44

Skrevet

jeg blir lett overveldet om noe skal skje . Hadde en vond opplevelse på en sosial setting denne uken. Helt lammet . I går droppet jeg en setting til tross for at min sønn medvirket :(( kjente det var svært drøyt og jeg gråt etterpå når de hadde dratt. Barnet mitt ble og lei seg og ba meg om åvære med- jeg skuffet og sov og deppet. I morgen besøk av svigermor- --- bekymret for jul og sterke emosjoner bl a. Skal møte psykolog d uka...

Kjenner til det å bli overveldet. Håper du får bedre tider snart.

Skrevet

Jeg blir kaputt i hodet av å ha besøk

Skrevet

Får av og til tanker om at jeg var gal uten å forstå.. Derfor jeg er blitt så " av" og glemsk og tenker de verste tanker...?

Skrevet

Jeg blir kaputt i hodet av å ha besøk

Hva pleier dere gjøre når du har besøk? Pleier dere sitte ved et bord og prate? Da skjønner jeg godt du blir sliten. Det beste er å er å gjøre forskjellige ting så det ikke føles så overveldende.

Har du angst for noe spesielt angående sosiale settinger? Noen ganger er det beste å hoppe i det, for hvis man ikke gjør det kan man angre etterpå og føle seg enda verre. Men selvfølgelig var det alt for ille forstår jeg det godt, men du burde kanskje få hjelp mot dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...