Gå til innhold

Jeg vet hvorfor jeg fikk psykose!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kjempeforelska i en gutt, og ble mer og mer manisk, så jeg MÅTTE ha han. Men eneste måten jeg kunne få han på, var å gi han penger for sex. Og det stred mot min moral, men jeg bare måtte. Så sakte, men sikkert, og så plutselig, så brøt jeg ned mitt eget selvbilde og ego, for å få han. Derfor sviktet hjernen min og jeg fikk psykose. Jeg tror jeg drev meg selv mer og mer manisk for bare sånn kunne forvare ovenfor mitt ego at jeg ga han penger for sex! Da var jeg liksom syk og hadde unnskyldning?

Så hvordan kan jeg helbrede meg selv? 

Hvorfor må jeg ta piller resten av livet pga dette?

Hva om jeg melder meg til politiet og sier jeg kjøpte sex i utlandet, kan jeg reparere mitt ego og bli fri fra senvirkningene jeg har av psykosen?

Eller ble jeg bare psykotisk fordi jeg slurvet med litium og ble så manisk og ikke sov noe?

Eller er det begge deler?

Skrevet

Hva med å bare akseptere at du gjorde det. Det er mange som kjøper sex.

Hva tenker du at politiet skal gjøre med det? Var du brutal mot han, sånn på grensa til voldtekt tenker jeg. Led han noe mens dere holdt på?

Sånn du forteller det så virker det jo som at han hadde sex med deg av egen fri vilje. At du betalte han er vel ikke så mye værre enn alle de som spanderer drinker for den ene grunn å ha sex.

Har du pratet med noen om det?

Skrevet

Jeg aksepterer det, men jeg aksepterer ikke senvirkningene jeg har fra psykosen. Det har ødelagt livet mitt.

Skrevet

To ganger jeg har vært ute i det siste har jeg blitt tilbudt opptil 5000 kr for sex selv. Men jeg tror ikke jeg kunne klart det.

Skrevet

To ganger jeg har vært ute i det siste har jeg blitt tilbudt opptil 5000 kr for sex selv. Men jeg tror ikke jeg kunne klart det.

Hva slags miljøer er det du beveger deg i?

Anonymous poster hash: 6975d...4b8

Skrevet

Hva slags miljøer er det du beveger deg i?

Det var på et vanlig utested. 

Skrevet

Primært det du nevner sist. Kanskje vil du neste gang du merker tendenser til mani innse at du må kontakte lege og få hjelp.

Merker at jeg blir litt bekymret over måten du tenker på nå. Du ble syk fordi du har en sykdom. Ettervirkningene er ikke en straff du trenger å sone for .

Trenger du mer oppfølgning fra helsevesenet enn du får for tiden?

Skrevet

ja jeg trenger det, jeg har bare fastlegen og han bare ringer rundt for å forhøre seg og får ikke tak i overlege og venter på at denne skal ringe tilbake som denne sikkert aldri gjør

Skrevet

Jeg aksepterer det, men jeg aksepterer ikke senvirkningene jeg har fra psykosen. Det har ødelagt livet mitt.

Jeg føler jeg kommer meg ikke etter jeg var syk i sommer, det kan være senvirkning tror jeg. Og jeg kan jo takke meg selv fordi jeg ikke tok medisiner, for din del tror jeg ikke du kunne gjort noe annerledes.

Skrevet

Jeg var kjempeforelska i en gutt, og ble mer og mer manisk, så jeg MÅTTE ha han. Men eneste måten jeg kunne få han på, var å gi han penger for sex. Og det stred mot min moral, men jeg bare måtte. Så sakte, men sikkert, og så plutselig, så brøt jeg ned mitt eget selvbilde og ego, for å få han. Derfor sviktet hjernen min og jeg fikk psykose. Jeg tror jeg drev meg selv mer og mer manisk for bare sånn kunne forvare ovenfor mitt ego at jeg ga han penger for sex! Da var jeg liksom syk og hadde unnskyldning?

Hva om jeg melder meg til politiet og sier jeg kjøpte sex i utlandet, kan jeg reparere mitt ego og bli fri fra senvirkningene jeg har av psykosen?

Eller ble jeg bare psykotisk fordi jeg slurvet med litium og ble så manisk og ikke sov noe?

Eller er det begge deler?

Hei!

Jeg vet ikke,

men jeg trodde ikke kvinner kjøpte sex, (unnatt slike eldre kvinner som drar til Afirkanske land)

Trodde vi bare var ettertraktet. 

Hvis jeg ville ha sex med noen ville jeg spurt, om jeg fikk det for meg, jeg ville da regnet et ja som hyggelig et nei ville overraske meg. Da spør man en annen mann. Nå er jeg gift så jeg spør ikke om sånt, men jeg ville aldri betalt for sex. 

Jeg tror ikke psykose kommer av sexkjøp, jeg tror det kommer av andre årsaker, arv, misbruk av rus eller traumer.

For det fins det gode medisiner etter som jeg leser på dol,

Skrevet

Den teorien der kjøper jeg ikke.

Det høres langt mer sannsynlig ut.

Anonymous poster hash: 44030...8ae

Skrevet

Noen gutter kan knuse hjertet ditt... Han knuste jammen ta hjernen min.

Skrevet

Det var på et vanlig utested. 

Er det vanlig å bli tilbudt 5000 for sex sånn helt uten videre?

Skrevet

Er det vanlig å bli tilbudt 5000 for sex sånn helt uten videre?

Det er ikke vanlig for meg, har tross alt bare skjedd to ganger, og jeg har gått ut nesten hver helg siden jeg var 18, men merkelig nok tett i tid og på samme utested...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...