Gå til innhold

Å føle seg som et barn, psykdom eller bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg er mentalt sett som et barn, og tror det kan ha sammenheng med fravær av sosialisering og at jeg rett og slett ikke bryr meg om andre mennesker eller omgivelser jeg lever bare i en fantasiverden i hodet mitt. Men er det en psykdom å føle seg som et barn selv om en er voksen og er det egentlig et problem ?

Anonymous poster hash: 57571...dd0
Skrevet

Føler at jeg er mentalt sett som et barn, og tror det kan ha sammenheng med fravær av sosialisering og at jeg rett og slett ikke bryr meg om andre mennesker eller omgivelser jeg lever bare i en fantasiverden i hodet mitt. Men er det en psykdom å føle seg som et barn selv om en er voksen og er det egentlig et problem ?

Det er ihvertfall mot normalt. Høres ut som Schizoid pf.

Anonymous poster hash: 4e6fb...4ad

Skrevet

Det er jo bare du som kan si om det er et problem. Jobber du eller studerer? Har du den sosiale omgangen du ønsker?

Anonymous poster hash: 1ed63...b25
Skrevet

En voksen skal ikke føle seg som et barn, men jeg føler meg yngre enn jeg er.

Skrevet

Føler at jeg er mentalt sett som et barn, og tror det kan ha sammenheng med fravær av sosialisering og at jeg rett og slett ikke bryr meg om andre mennesker eller omgivelser jeg lever bare i en fantasiverden i hodet mitt. Men er det en psykdom å føle seg som et barn selv om en er voksen og er det egentlig et problem ? Anonymous poster hash: 57571...dd0

hei!

ja det er en sykdom tror det heter psykoinfantilisme, og det er lite beskrevet.

Skrevet

Jeg følte meg i grunnen som et barn helt fram til jeg fikk aspergerdiagnosen som 38-åring. Etter det har jeg fått hjelp til å finne ut av hvordan verden henger sammen og min plass i den. Nå føler jeg meg voksen. Jeg kan være barnslig iblant, men det er helt greit.

Skrevet

Jeg følte meg i grunnen som et barn helt fram til jeg fikk aspergerdiagnosen som 38-åring. Etter det har jeg fått hjelp til å finne ut av hvordan verden henger sammen og min plass i den. Nå føler jeg meg voksen. Jeg kan være barnslig iblant, men det er helt greit.

Hei!

Og hm.

jaså så vi har noe felles?

Skrevet

Hei!

Og hm.

jaså så vi har noe felles?

Å jada  :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...