stjernestøv Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Er det ok å ta seg noen likører selv om man tar medisiner? Jeg drakk endel alkohol i sommer og det gikk bra. Bare tenker alkohol blir man jo avslappet av, og det er jo en god ting? 0 Siter
skrevet Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Det går nok bra det, om du bare reagerer med å bli "avslappet", men tror det er spesielt viktig å ikke drikke for mye på en gang når man bruker psykofarmaka. Tror alkohol har interaksjoner med mange psykofarmaka. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Skrevet 20. desember 2014 Det går nok bra det, om du bare reagerer med å bli "avslappet", men tror det er spesielt viktig å ikke drikke for mye på en gang når man bruker psykofarmaka. Tror alkohol har interaksjoner med mange psykofarmaka. Hadde ikke tenkt å drikke mye heller ;-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Skrevet 20. desember 2014 Det går nok bra det, om du bare reagerer med å bli "avslappet", men tror det er spesielt viktig å ikke drikke for mye på en gang når man bruker psykofarmaka. Tror alkohol har interaksjoner med mange psykofarmaka. Hva er det du har nå da på profilbildet? Et foster romvesen? 0 Siter
skrevet Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Hadde ikke tenkt å drikke mye heller ;-) Da tror jeg ikke det er noe problem for deg. Hva er det du har nå da på profilbildet? Et foster romvesen? Bildet het "fetus satan"... så foster-satan, da. Du kan jo se tendensene til horn og annet. Likte det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Skrevet 20. desember 2014 Da tror jeg ikke det er noe problem for deg. Bildet het "fetus satan"... så foster-satan, da. Du kan jo se tendensene til horn og annet. Likte det. Nei et problem er det ikke Å sånne satan greier liker ikke jeg Blir for mye supernatural, men liker jo den serien og da. 0 Siter
skrevet Skrevet 20. desember 2014 Skrevet 20. desember 2014 Å sånne satan greier liker ikke jeg Blir for mye supernatural, men liker jo den serien og da.Jeg liker bildet av "satan". Han er liksom den "onde". Men kanskje han bare er skummel fordi han ikke later som han er "god"? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Skrevet 20. desember 2014 Jeg liker bildet av "satan". Han er liksom den "onde". Men kanskje han bare er skummel fordi han ikke later som han er "god"? Ærlig er han ihvertfall med det utseende, selv liker jeg bedre engler :-) De er milde og gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.