Gå til innhold

Medisin og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å ta seg noen likører selv om man tar medisiner?

Jeg drakk endel alkohol i sommer og det gikk bra. Bare tenker alkohol blir man jo avslappet av, og det er jo en god ting?

Skrevet

Det går nok bra det, om du bare reagerer med å bli "avslappet", men tror det er spesielt viktig å ikke drikke for mye på en gang når man bruker psykofarmaka.

Tror alkohol har interaksjoner med mange psykofarmaka. ;)

Skrevet

Det går nok bra det, om du bare reagerer med å bli "avslappet", men tror det er spesielt viktig å ikke drikke for mye på en gang når man bruker psykofarmaka.

Hadde ikke tenkt å drikke mye heller ;-)

Skrevet

Hva er det du har nå da på profilbildet? Et foster romvesen?

Skrevet

Hadde ikke tenkt å drikke mye heller ;-)

Da tror jeg ikke det er noe problem for deg. ;)

Hva er det du har nå da på profilbildet? Et foster romvesen?

Bildet het "fetus satan"... så foster-satan, da. :P

Du kan jo se tendensene til horn og annet. Likte det. :)

Skrevet

Da tror jeg ikke det er noe problem for deg. ;)

Bildet het "fetus satan"... så foster-satan, da. :P

Du kan jo se tendensene til horn og annet. Likte det. :)

Nei et problem er det ikke ;)

Å sånne satan greier liker ikke jeg :huh: Blir for mye supernatural, men liker jo den serien og da.

Skrevet

Å sånne satan greier liker ikke jeg :huh: Blir for mye supernatural, men liker jo den serien og da.

Jeg liker bildet av "satan". Han er liksom den "onde". Men kanskje han bare er skummel fordi han ikke later som han er "god"?

Skrevet

Jeg liker bildet av "satan". Han er liksom den "onde". Men kanskje han bare er skummel fordi han ikke later som han er "god"?

Ærlig er han ihvertfall med det utseende, selv liker jeg bedre engler :-) De er milde og gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...