Gå til innhold

Nysgjerrige naboer!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved tid til annen blitt hentet av ambulanse og politi for innleggelse i dårlige perioder. Et par ganger veldig sent og sist brøt de opp ytterdøra nede da jeg var overstadig og ruset og ikke hørte at dem ringte på. Så kommer jeg hjem og naboene hvisker og tisker og hinter etter å få vite mer fra meg. Haha, jeg må bare le for hun ene er sånn skikkelig klassisk slarvete dame som tror hun er så mye bedre enn alle andre. Litt sånn som i den gamle serien nr.17 eller hva det var den het! Her om dagen snakket hun ikke til meg, men klappet hunden min og sa "det var nå godt at mor er kommet hjem igjen" i håp om at jeg skulle ta opp dialogen om hvorfor jeg har vært borte (Som om at hun ikke vet det allerede, dhaa!). Jeg har forøvrig ikke nevnt noe til henne at jeg har vært borte så det har hun nok fått med seg fra stuevinduet. Før ble jeg nervøs og skammet meg, men nå bryr jeg meg ikke om naboene snakker om meg. Jeg kunne ikke brydd mer mindre faktisk. Noen andre som kjenner seg igjen i dette og har noen gode historier å nevne? 

Anonymous poster hash: d68f2...cb3
Skrevet

Jeg har ved tid til annen blitt hentet av ambulanse og politi for innleggelse i dårlige perioder. Et par ganger veldig sent og sist brøt de opp ytterdøra nede da jeg var overstadig og ruset og ikke hørte at dem ringte på. Så kommer jeg hjem og naboene hvisker og tisker og hinter etter å få vite mer fra meg. Haha, jeg må bare le for hun ene er sånn skikkelig klassisk slarvete dame som tror hun er så mye bedre enn alle andre. Litt sånn som i den gamle serien nr.17 eller hva det var den het! Her om dagen snakket hun ikke til meg, men klappet hunden min og sa "det var nå godt at mor er kommet hjem igjen" i håp om at jeg skulle ta opp dialogen om hvorfor jeg har vært borte (Som om at hun ikke vet det allerede, dhaa!). Jeg har forøvrig ikke nevnt noe til henne at jeg har vært borte så det har hun nok fått med seg fra stuevinduet. Før ble jeg nervøs og skammet meg, men nå bryr jeg meg ikke om naboene snakker om meg. Jeg kunne ikke brydd mer mindre faktisk. Noen andre som kjenner seg igjen i dette og har noen gode historier å nevne? 

Anonymous poster hash: d68f2...cb3

Noen naboer kan nok bli altfor nysjerrige når sånne ting skjer. Jeg har selv blitt hentet med ambulanse endel ganger men ganske sent så tror ikke mange har lagt merke til det. En gang for to og et halvt år siden var det verre. Havnet i politibil et sted ca tre kvarter fra der jeg bor og mange lurte på som skjedde. Flaut..

Men uansett de burde ikke bry deg om sånt. Mest sannsynlig er det fordi de er nysjerrige. Mange mennesker blir ofte nysjerrige når dramatiske ting skjer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...