Sillicious Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har rotet det skikkelig til med medisinen min.. Var en dag jeg ikke kom på å ta den før 6-7 på kvelden, jeg ringte legevakt den kvelden og spurte om jeg skulle ta den eller vente til neste morgen og jeg fikk beskjed om å ta den så fort som mulig. Jeg tar 2x150mg daglig. Og pga dette skallet på medisinen er jeg redd for at det skal bli for mye å ta en dose til litt over 12 timer etterpå, så jeg tok på ettermiddagen dagen etter og tenkte å "forskyve" dette mer og mer mot morgenen over noen dager, men nå har det gått langt over styr. Idag kom jeg på den kl 21. Dette forstyrrer søvnen min pga innholdsstoffene i Wellbutrin (den hjelper litt med å våkne), og har merket nå at angsten har økt kraftig siste nettene.. Lurer på om det kan ha noe med dette å gjøre jeg. Hvordan i all verden skal jeg gjøre det så jeg kan ta når jeg våkner igjen og samtidig unngå at det er for få timer mellom? Skal jeg hoppe over imorgen eller skal jeg ta den senere på dagen, og enda tidligere igjen neste dag? Uff, dette tærer på, jeg ligger våken om nettene med kraftig kvalme av angst nå. Sliten 0 Siter
Caylee Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har rotet det skikkelig til med medisinen min.. Var en dag jeg ikke kom på å ta den før 6-7 på kvelden, jeg ringte legevakt den kvelden og spurte om jeg skulle ta den eller vente til neste morgen og jeg fikk beskjed om å ta den så fort som mulig. Jeg tar 2x150mg daglig. Og pga dette skallet på medisinen er jeg redd for at det skal bli for mye å ta en dose til litt over 12 timer etterpå, så jeg tok på ettermiddagen dagen etter og tenkte å "forskyve" dette mer og mer mot morgenen over noen dager, men nå har det gått langt over styr. Idag kom jeg på den kl 21. Dette forstyrrer søvnen min pga innholdsstoffene i Wellbutrin (den hjelper litt med å våkne), og har merket nå at angsten har økt kraftig siste nettene.. Lurer på om det kan ha noe med dette å gjøre jeg. Hvordan i all verden skal jeg gjøre det så jeg kan ta når jeg våkner igjen og samtidig unngå at det er for få timer mellom? Skal jeg hoppe over imorgen eller skal jeg ta den senere på dagen, og enda tidligere igjen neste dag? Uff, dette tærer på, jeg ligger våken om nettene med kraftig kvalme av angst nå. Sliten Det beste du kan gjøre nå er å ringe legevakten å spørre. Jeg tror mest sannsynlig NHD ikke kommer på forumet iløpet av natta, men det kan jo hende. Men ville nok skjekket et annet sted hvis du bekymrer deg mye. Bedre ringe og skjekke istedenfor å ha angst og være redd i flere timer. Håper det ordner seg for deg, 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Fra i dag, søndag, tar du hele dosen på 300 mg om morgenen. 0 Siter
Sillicious Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Skrevet 21. desember 2014 Det beste du kan gjøre nå er å ringe legevakten å spørre. Jeg tror mest sannsynlig NHD ikke kommer på forumet iløpet av natta, men det kan jo hende. Men ville nok skjekket et annet sted hvis du bekymrer deg mye. Bedre ringe og skjekke istedenfor å ha angst og være redd i flere timer. Håper det ordner seg for deg, Hadde flaks der, svarte tidlig på morgenen Men takk for svar, jeg hadde ringt legevakt om jeg ikke hadde fått svar her. Fra i deg, søndag, tar du hele dosen på 300 mg om morgenen. Tusen takk for raskt svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.