Gå til innhold

ADHD-NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg en gang hos en psykiater etter anbefaling fra en jeg kjenner. Han skal være veldig flink.

Jeg spurte om jeg kunne være bipolar, noe han avkreftet helt sikker ( etter én time??). Derimot spurte han om jeg hadde tenkt på ADHD. Jeg har vært inne på tanken, men har ikke konsentrasjonsproblemer. Jeg har heller problemer med å komme igang med ting.

Jeg kommer ikke vekk fra disse tankene etter flere år. Psykologen jeg går til nå er ikke opptatt av diagnose, hun mener jeg har opplevd så mye sorg og tap og andre ting at det ikke er rart at jeg har slitt i livet. Det er jeg også enig i.

Spørsmål: Hva mener du NHD jeg bør gjøre for å bedre livskvaliteten? Bør jeg ta en utredning for noe? Jeg ser det er mange som tar tak i livet sitt her med medisiner og har fått diagnose. Jeg føler at jeg har egentlig ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...