AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Stoppet sykepenger . Blir så lei meg og må orke å be fastlege om dok:(((. Huff Anonymous poster hash: 2ef10...10f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Stoppet sykepenger . Blir så lei meg og må orke å be fastlege om dok:(((. HuffAnonymous poster hash: 2ef10...10f Det er en selvfølge at man må dukumentere sykdom overfor NAV. Anonymous poster hash: 0c00a...9fd 0 Siter
Trollings Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Sånn er det desverre man må kreve dokumentasjon for å forhindre misbruk, i en perfekt verden så ville ikke slikt være nødvendig men verden er desverre fylt med varierende grader av ondskap 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 NAV er selvfølgelig ikke ute etter deg - at de krevet dokumentasjon fra lege før de utbetaler sykepenger er da fullt forståelig... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Stoppet sykepenger . Blir så lei meg og må orke å be fastlege om dok:(((. HuffAnonymous poster hash: 2ef10...10f Stoppen de sykepengene uten å ha gitt deg mulighet til å skaffe dok fra fastlege først? Anonymous poster hash: e246a...1ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Alldeles grusomt!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 54ecd...643 0 Siter
Kayia Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Stoppet sykepenger . Blir så lei meg og må orke å be fastlege om dok:(((. Huff "... "må orke å be fastlege om dok:(((" Du store all verden, må du orke det ja. Hvordan tenker du selv at veldferdsgodene skal fordeles da? Skal NAV ha ansatte til å gå rundt på dørene og undersøke hvem som er friske eller syke, for så betale ut penger til de syke? Eller burde det være nok at man selv sier til en navansatt at man er syk? Tenk deg om. Det burde være et minimum å forvente at de syke samarbeider og dokumenterer at de er syke, og da ikke med et huff. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Stoppet sykepenger . Blir så lei meg og må orke å be fastlege om dok:(((. HuffAnonymous poster hash: 2ef10...10f Ja selvfølgelig, alt må dokumenteres, hos deg som hos alle andre. Ring fastlegen din, det lar seg nok greit ordne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Ja selvfølgelig, alt må dokumenteres, hos deg som hos alle andre. Ring fastlegen din, det lar seg nok greit ordne. ja har bestilt time. Hvorfor tror de ikke på leges sykmelding? Har jeg for gode papirer ...?Anonymous poster hash: 2ef10...10f 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 ja har bestilt time. Hvorfor tror de ikke på leges sykmelding? Har jeg for gode papirer ...?Anonymous poster hash: 2ef10...10f Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? For gode papirer for sykemelding? Hvilke papirer? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Har en god attest og gode vitnemål ... Fikk også tillit de fem dager jeg var u jobb.. 0 Siter
Kayia Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Har en god attest og gode vitnemål ... Fikk også tillit de fem dager jeg var u jobb.. Det er hipp som happ for NAV om du er statsminister, lege eller snekker, du skal dokumentere at du er syk, intet annet. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Har en god attest og gode vitnemål ... Fikk også tillit de fem dager jeg var u jobb.. Du har vært syk i lang tid, søkt om AAP, er uten jobb og strever med hverdagen pt. At du tok en mastergrad for x antall år siden er ikke relevant. Kan du forsøke å legge inn noen alternative tanker mht NAV, jeg tenker på "de er etter meg" og lignende. Kan det være et krav som gjelder alle? 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Er vel bare å lukke øynene og la dem få alt gørr de vil ha. Taushetsplikt en vits 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Er vel bare å lukke øynene og la dem få alt gørr de vil ha. Taushetsplikt en vits Hvordan tenkte du denne søkeprosessen/ tildelingen av sykepenger skulle foregå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Er vel bare å lukke øynene og la dem få alt gørr de vil ha. Taushetsplikt en vits Gjelder egne regler for deg? Anonymous poster hash: e246a...1ac 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Får bøye meg i støvet for Navs maktregimer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 ja har bestilt time. Hvorfor tror de ikke på leges sykmelding? Du har nok vært sykmeldt såpass lenge at de krever bedre dokumentasjon. Det er bare sånn det må være. Anonymous poster hash: e246a...1ac 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Får bøye meg i støvet for Navs maktregimer Nå synes jeg du oppfører deg både barnslig og trassig, namnlaus. Du kan bedre enn dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.