Gå til innhold

Nav er etter meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stoppet sykepenger . Blir så lei meg og må orke å be fastlege om dok:(((. Huff

Anonymous poster hash: 2ef10...10f

Skrevet

Det er en selvfølge at man må dukumentere sykdom overfor NAV.

Anonymous poster hash: 0c00a...9fd

Skrevet

Sånn er det desverre man må kreve dokumentasjon for å forhindre misbruk, i en perfekt verden så ville ikke slikt være nødvendig men verden er desverre fylt med varierende grader av ondskap

Skrevet

NAV er selvfølgelig ikke ute etter deg - at de krevet dokumentasjon fra lege før de utbetaler sykepenger er da fullt forståelig...

Skrevet

Stoppen de sykepengene uten å ha gitt deg mulighet til å skaffe dok fra fastlege først?

Anonymous poster hash: e246a...1ac

Skrevet

Alldeles grusomt!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 54ecd...643
Skrevet

"... "må orke å be fastlege om dok:((("

Du store all verden, må du orke det ja. Hvordan tenker du selv at veldferdsgodene skal fordeles da? Skal NAV ha ansatte til å gå rundt på dørene og undersøke hvem som er friske eller syke, for så betale ut penger til de syke? Eller burde det være nok at man selv sier til en navansatt at man er syk?

Tenk deg om. Det burde være et minimum å forvente at de syke samarbeider og dokumenterer at de er syke, og da ikke med et huff.

Skrevet

Ja selvfølgelig, alt må dokumenteres, hos deg som hos alle andre. Ring fastlegen din, det lar seg nok greit ordne. 

Skrevet

Ja selvfølgelig, alt må dokumenteres, hos deg som hos alle andre. Ring fastlegen din, det lar seg nok greit ordne.

ja har bestilt time. Hvorfor tror de ikke på leges sykmelding? Har jeg for gode papirer ...?

Skrevet

ja har bestilt time. Hvorfor tror de ikke på leges sykmelding? Har jeg for gode papirer ...?

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? For gode papirer for sykemelding? Hvilke papirer?

Skrevet

Har en god attest og gode vitnemål ... Fikk også tillit de fem dager jeg var u jobb..

Skrevet

Har en god attest og gode vitnemål ... Fikk også tillit de fem dager jeg var u jobb..

Det er hipp som happ for NAV om du er statsminister, lege eller snekker, du skal dokumentere at du er syk, intet annet.

Skrevet

Du har vært syk i lang tid, søkt om AAP, er uten jobb og strever med hverdagen pt. At du tok en mastergrad for x antall år siden er ikke relevant.

Kan du forsøke å legge inn noen alternative tanker mht NAV, jeg tenker på "de er etter meg" og lignende. Kan det være et krav som gjelder alle?

Skrevet

Er vel bare å lukke øynene og la dem få alt gørr de vil ha. Taushetsplikt en vits

Skrevet

Er vel bare å lukke øynene og la dem få alt gørr de vil ha. Taushetsplikt en vits

Hvordan tenkte du denne søkeprosessen/ tildelingen av sykepenger skulle foregå?

Skrevet

Gjelder egne regler for deg?

Skrevet

ja har bestilt time. Hvorfor tror de ikke på leges sykmelding?

Du har nok vært sykmeldt såpass lenge at de krever bedre dokumentasjon. Det er bare sånn det må være.

Skrevet

Får bøye meg i støvet for Navs maktregimer

Nå synes jeg du oppfører deg både barnslig og trassig, namnlaus. Du kan bedre enn dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...