AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 - i løpet av terapiprosess dukker ord og begreper opp som vekker nysgjerrighet. Gir meg en følelse av kontroll å vite mest mulig. Psykolog sagt jeg bør slappe av ift det faglige og la vedk ta seg av den biten.. Kan det virke forstyrrende å sette seg inn i det som tematiseres ? Kan det gjøre at jeg styrer meg selv inn i retninger ift diagnose. Lei av å slite så vil være oppriktig, men noen symptom mer fryktinngytende enn andre...Anonymous poster hash: 0402d...b6d 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 - i løpet av terapiprosess dukker ord og begreper opp som vekker nysgjerrighet. Gir meg en følelse av kontroll å vite mest mulig. Psykolog sagt jeg bør slappe av ift det faglige og la vedk ta seg av den biten.. Kan det virke forstyrrende å sette seg inn i det som tematiseres ? Kan det gjøre at jeg styrer meg selv inn i retninger ift diagnose. Lei av å slite så vil være oppriktig, men noen symptom mer fryktinngytende enn andre...Anonymous poster hash: 0402d...b6d Dette har du fått klar anbefaling om å la ligge, jeg synes du skal følge det rådet. 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Bestilt en bok på mange hundre sider om skam ( beregnet på leger)handler jo ikke direkte om diagnostikk . Det er vel ok? Lyst til å finne ut mer om fenomenet ... Endret 21. desember 2014 av En namnlaus 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Bestilt en bok på mange hundre sider om skam ( beregnet på leger)handler jo ikke direkte om diagnostikk . Det er vel ok? Lyst til å finne ut mer om fenomenet ... Du graver deg bare ned i møkka. Anonymous poster hash: f612d...f73 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Bestilt en bok på mange hundre sider om skam ( beregnet på leger)handler jo ikke direkte om diagnostikk . Det er vel ok? Lyst til å finne ut mer om fenomenet ... Det er ikke det verste temaet du kan lese deg opp på, men jeg synes du skal ha følgende i bakhodet: 1.) har fordypningen hjulpet deg noe tidligere? Nei. 2.) har du fått råd om å la det ligge? Ja 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Det er ikke det verste temaet du kan lese deg opp på, men jeg synes du skal ha følgende i bakhodet: 1.) har fordypningen hjulpet deg noe tidligere? Nei. 2.) har du fått råd om å la det ligge? Jabare så vanskelig å la være, desperat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.