Mannmedfølelser Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Når man ikke ser noe lys i tunnelen og det egentlig ser bare svart ut og dagene går med til å tenke på at verden hadde vært ett bedre sted uten meg hva skal man gjøre . Fins det noe god medisin som kan hjelpe eller nå man bare gi opp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Sannsynligvis skyldes det en depresjon. Da hjelper antidepressiva. (Ja, ikke på riktig alle, så dere som det ikke hjelp på trenger ikke å komme med nye vitnesbyrd her). 0 Siter
Trine Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Jeg syns venlafaxin hjelper litt, men de får meg til å drømme veldig mye rart på natta også svetter jeg på natta. Akkurat det er litt slitsomt, men nå ser ihvertfall ikke absolutt alt svart ut når jeg er våken lenger. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Cipralex og Wellbutrin skal fungere veldig bra for mange Håper du ikke gir opp, det er verdt å prøve noe meds om ikke anna. I tillegg kan det hjelpe med litt samtale med fagperson/fastlege Lykke til 0 Siter
Caylee Skrevet 21. desember 2014 Skrevet 21. desember 2014 Når man ikke ser noe lys i tunnelen og det egentlig ser bare svart ut og dagene går med til å tenke på at verden hadde vært ett bedre sted uten meg hva skal man gjøre . Fins det noe god medisin som kan hjelpe eller nå man bare gi opp. Når han du time hos psykologen neste gang? Har du fortalt hvor ille det er? Pleier psykolog hjelpe deg med mestringstrategier, måter å takle følelser eller er det mer å prate om hvordan ting er og ferdig med det? Beklager at det ble så mange spørsmål. Håper du klarer deg greit akuratt nå. 0 Siter
Mannmedfølelser Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Har ikke time før til neste år, forteller hvordan jeg har det. Men en time går så fort at jeg bare får fortalt litt, men har ikke fått noen mestringstategier . Det føles bare som jeg ikke kommer noen vei , når jeg er ferdig med timen har jeg bare fått fortalt litt om hvordan jeg har det og så kommer neste time og da forteller jeg hvordan jeg har hatt det og føler at vi ikke har noen framdrift. Kunne trengt 4timer hver gang. Da kunne det hende jeg hadde kommet noen vei. Veldig frustrerende . 0 Siter
Caylee Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Har ikke time før til neste år, forteller hvordan jeg har det. Men en time går så fort at jeg bare får fortalt litt, men har ikke fått noen mestringstategier . Det føles bare som jeg ikke kommer noen vei , når jeg er ferdig med timen har jeg bare fått fortalt litt om hvordan jeg har det og så kommer neste time og da forteller jeg hvordan jeg har hatt det og føler at vi ikke har noen framdrift. Kunne trengt 4timer hver gang. Da kunne det hende jeg hadde kommet noen vei. Veldig frustrerende . Er det DPS du går på? Mitt råd er du burde ta opp på telefon at du ønsker oftere time. Og be om et bedre opplegg hvis du føler for det. Skjønner hva du mener. Man får ikke mye ut av timene når det er sjeldent, og ikke varer så lenge heller. Kan føles som det går veldig sagte fremover 0 Siter
Mannmedfølelser Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Ja dps . Jeg får prøve å ønske meg flere timer i julegave , men jeg har ikke noe tro på at det ligger under treet i år. 0 Siter
Caylee Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Ja dps . Jeg får prøve å ønske meg flere timer i julegave , men jeg har ikke noe tro på at det ligger under treet i år. Hvis du ikke får flere timer burde de iallfall komme med en god begrunnelse på hvorfor ikke. Men du har rett, det er nok ikke så enkelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.