Gå til innhold

Til Nils Håvard Dahl!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Nils Håvard!

Nå er det ca 7 måneder siden jeg skrev mitt første innlegg her på DoktorOnline i ren desperasjon over at jeg slet med mange opp og ned turer. 17 år tok det for noen å sette ord på og guide meg i riktig retning.

Nå sitter jeg her, med en diagnose og er i ferd med å gå inn i behandling. Begynte på Seroquel for søvnproblemer i Juni og har gått på det siden. Nå vet ikke jeg hva legen min kommer til å si i Januar når behandlingsplanen skal legges opp, men fastlegen min har økt dosen (seroquel) til 75mg etter 4 uker med hypomani og det har hatt litt effekt. Så jeg er svært optimistisk til medisinen. 

Uansett, du alene er årsaken til at jeg gikk til legen min med en konkret oppfordring til utredning og da spesielt Bipolar Lidelse. (2 er diagnosen). Jeg ville bare si:

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare meg. Verden ser helt anderledes ut nå og for første gang siden... ja så lenge jeg kan huske, ser jeg en løsning på alle problemene mine, de slitsomme depresjonene og ukritiske oppturene. En lettelse!

Jeg ønsker deg en fredfull jul og et innholdsrikt nytt år!

Julehilsen fra meg!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fint når en kan bidra til at noen får det bedre.

Ønsker deg god jul og et roligere nytt år enn de som har vært :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...