Gå til innhold

30 mg sobril godt og vel ukes tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fullt hus og må fungere. Ønsker ikke å ødelegge julen for andre med mitt tungsinn. Ser ingen andre muligheter enn sobril. Men vil et slik forbruk gi meg problemer med å trappe ned igjen etterpå?

Anonymous poster hash: e7638...694

Skrevet

Jeg skal ha fullt hus og må fungere. Ønsker ikke å ødelegge julen for andre med mitt tungsinn. Ser ingen andre muligheter enn sobril. Men vil et slik forbruk gi meg problemer med å trappe ned igjen etterpå?

Neppe.

Anonymous poster hash: 25f7a...2d3

Skrevet

det takler du nok godt. Så lenge du ikke fortsetter etter jul med samme dose.

Skrevet

det takler du nok godt. Så lenge du ikke fortsetter etter jul med samme dose.

Den største faren er vel at ingenting har effekt etterpå. Men det problemet får jeg bare ta når det kommer.

Skrevet (endret)

Den største faren er vel at ingenting har effekt etterpå. Men det problemet får jeg bare ta når det kommer.

Mister neppe all effekt på en liten uke.

Endret av slabbedask
Skrevet

Mister neppe all effekt på en liten uke.

Jeg har allerede mistet mye av effekten. Men jeg har tatt en nå og føler meg bedre. Så noe effekt er det ennå selv om jeg må opp i høyere doser enn før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...