stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Har ikke vasket til jul i år men har pyntet, julen kommer og går uansett sant? Har ikke ork til så mye i år, ikke har jeg bakt like mye som jeg pleier heller. Skulle gjort så mye før jul men det er ikke lenge til nå, hva gjør det vel om ikke alt skinner? Skal ikke ha gjester, flere som meg eller har du alt på stell? Føler meg igrunn urolig og litt deppa, ikke julestemning i det hele tatt. Alle skal jo være glad nå, prøver så godt jeg kan. 0 Siter
Trine Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Her ser det ut som det har gått av en bombe, jeg har ikke bakt en eneste kake og ikke pyntet. Om du ikke skal ha gjester så er det vel ingen grunn til å styre og stelle så fælt heller. Selv har jeg så lite energi at jeg ikke får gjort alt, så da prioriterer jeg heller å gjøre ting jeg liker å gjøre og prøve å lade opp litt til alle selskaper man må i i jula. For å svare på spørsmålene dine. Ja, jula kommer og går uansett. Det gjør ingenting om ikke alt er på skinner. ja, det er flere som deg, som ikke har alt på stell. Ikke at det var et spørsmål fra din side, men alle trenger ikke være glade i jula. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Her ser det ut som det har gått av en bombe, jeg har ikke bakt en eneste kake og ikke pyntet. Om du ikke skal ha gjester så er det vel ingen grunn til å styre og stelle så fælt heller. Selv har jeg så lite energi at jeg ikke får gjort alt, så da prioriterer jeg heller å gjøre ting jeg liker å gjøre og prøve å lade opp litt til alle selskaper man må i i jula. For å svare på spørsmålene dine. Ja, jula kommer og går uansett. Det gjør ingenting om ikke alt er på skinner. ja, det er flere som deg, som ikke har alt på stell. Ikke at det var et spørsmål fra din side, men alle trenger ikke være glade i jula. Takk. Godt det ikke bare er her, tar det med ro her og og lader litt opp til julemiddager. Vi får være som vi er. 0 Siter
Trine Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Takk. Godt det ikke bare er her, tar det med ro her og og lader litt opp til julemiddager. Vi får være som vi er. Ja, det er jo ikke noe vits i å prøve å være noen andre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Ja, det er jo ikke noe vits i å prøve å være noen andre. Det er sant. Har en sønn som har flyttet langt bort, blir rart uten han her i år. Savner han. 0 Siter
Mannmedfølelser Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Jeg syntes dere er flinke som får gjort noe, jeg for min del har ikke gjort noe og orker ikke noen familiemiddager . Har meldt meg ut . Har mere enn nok med meg selv. 0 Siter
tonie Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Du er nok bedre i rute enn meg. Jeg har ikke vasket, ikke bakt noe som helst, ikke pyntet, ikke handlet inn mat, ikke funnet julestemningen og ikke sendt julekort. Det eneste jeg har gjort er å kjøpe gaver. Får se hva jeg rekker etter jobb i morgen. God jul ho, ho, ho! 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Har ikke vasket til jul i år men har pyntet, julen kommer og går uansett sant? Har ikke ork til så mye i år, ikke har jeg bakt like mye som jeg pleier heller. Skulle gjort så mye før jul men det er ikke lenge til nå, hva gjør det vel om ikke alt skinner? Skal ikke ha gjester, flere som meg eller har du alt på stell? Føler meg igrunn urolig og litt deppa, ikke julestemning i det hele tatt. Alle skal jo være glad nå, prøver så godt jeg kan. Nytter ikke å jake på julestemningen. Enten kommer den, eller så kommer den ikke. Vi får se hva som skjer. Vi får se. 0 Siter
missmas Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 har ikke gjort noe jeg helller, er tilogmed fritatt fra julegaveshopping fordi jeg ikke har penger, men leieboern dro til hjemlandet så da har jeg leiligheten for meg selv og det er deilig det. bare trener masse i jula. drar til familie i morgen kanskje og feirer litt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Jeg syntes dere er flinke som får gjort noe, jeg for min del har ikke gjort noe og orker ikke noen familiemiddager . Har meldt meg ut . Har mere enn nok med meg selv. Det er forståelig det og at man melder seg ut, det kan bli for mye. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Du er nok bedre i rute enn meg. Jeg har ikke vasket, ikke bakt noe som helst, ikke pyntet, ikke handlet inn mat, ikke funnet julestemningen og ikke sendt julekort. Det eneste jeg har gjort er å kjøpe gaver. Får se hva jeg rekker etter jobb i morgen. God jul ho, ho, ho! Gaver kjøpte jeg tidlig. God jul til deg :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Nytter ikke å jake på julestemningen. Enten kommer den, eller så kommer den ikke. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Ja vi får se... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 har ikke gjort noe jeg helller, er tilogmed fritatt fra julegaveshopping fordi jeg ikke har penger, men leieboern dro til hjemlandet så da har jeg leiligheten for meg selv og det er deilig det. bare trener masse i jula. drar til familie i morgen kanskje og feirer litt Er dyrt med julegaver, jeg gjorde det tidlig unna. 0 Siter
missmas Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Er dyrt med julegaver, jeg gjorde det tidlig unna. jeg kjøpte en eneste som familien får dele på. sånn går det når man ikke har penger 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 jeg kjøpte en eneste som familien får dele på. sånn går det når man ikke har penger Men det er jo greit det da :-) 0 Siter
Trine Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Jeg syntes dere er flinke som får gjort noe, jeg for min del har ikke gjort noe og orker ikke noen familiemiddager . Har meldt meg ut . Har mere enn nok med meg selv. Skulle ønske jeg turte å melde meg ut. Men som vanlig setter jeg andres ønsker forran mine og orker ikke leve med en gnagende samvittighet så jeg må være med på julestyret i år. Men skal heldigvis ikke ha besøk så hjemme kan det se ut som det gjør inntil jeg gidder gjøre noe med det. 0 Siter
tonie Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Alt trenger ikke å være perfekt, og selv om den helt store julestemningen uteblir kan man ha det veldig hyggelig. Legg godviljen til, slapp av og vær tilstede i øyeblikket med ungene og hvem du nå feirer sammen med. Det holder egentlig det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Alt trenger ikke å være perfekt, og selv om den helt store julestemningen uteblir kan man ha det veldig hyggelig. Legg godviljen til, slapp av og vær tilstede i øyeblikket med ungene og hvem du nå feirer sammen med. Det holder egentlig det. Det blir som det blir :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Når man må til med "julegavetips", er det vel et tegn på at man bør bremse litt...? Kalorier får også de fleste nok av, hvorfor skal man bake i tillegg? 0 Siter
slabbedask Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Når man må til med "julegavetips", er det vel et tegn på at man bør bremse litt...? Kalorier får også de fleste nok av, hvorfor skal man bake i tillegg? Er det noen som egentlig liker tørre småkaker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.