missmas Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 både armer og bein. skikkelig flaut når det skjer i intime situasjoner for å si det sånn. og slitsomt når jeg er på spinning at armene rister når jeg holder i styret. litium eller abilify? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 både armer og bein. skikkelig flaut når det skjer i intime situasjoner for å si det sånn. og slitsomt når jeg er på spinning at armene rister når jeg holder i styret. litium eller abilify? Tror det er litium, kjente en som dirret som sa det var litium som gjorde det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 både armer og bein. skikkelig flaut når det skjer i intime situasjoner for å si det sånn. og slitsomt når jeg er på spinning at armene rister når jeg holder i styret. litium eller abilify? Litium. Drikker du nok? Vet din lege om dette? 0 Siter
missmas Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Skrevet 22. desember 2014 Litium. Drikker du nok? Vet din lege om dette? jeg drikker ekstremt mye jeg skal nevne det til legen den 30. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.