Gå til innhold

sosial angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått lett sosial angst etter psykosen jeg hadde

hjernen får liksom panik av å skulle snakke med folk jeg ikke kjenner

kan fontex dempe dette?

Mannmedfølelser
Skrevet

Jeg bruker de og føler at de ikke hjelper på noe annet enn at jeg får ett roligere temperament . Ikke så fort irritert .

Skrevet (endret)

jeg har fått lett sosial angst etter psykosen jeg hadde

hjernen får liksom panik av å skulle snakke med folk jeg ikke kjenner

kan fontex dempe dette?

Det lille jeg vet om Fontex og virkningen er at den virker nokså beroligende i hjernen,  men kan grense til en slags likegyldighet over tid.Men likegyldigheten kan en jo stille et spørsmålstegn ved, om det er det rette ordet  å bruke her ,ja kanskje er det det en føler, men mye er jo viljestyrt. for det kan jo virke noe annerledes på andre, kanskje ?    Men  den erfaringen har jeg bare fra et menneske, og det er en del år siden nå. Hva sier NHD ?

Endret av FGT
Skrevet

Jeg bruker Fontex, 30 mg.

På meg har den virket noe på den generelle angsten. Men jeg opplever ennå panikkanfall, når ting topper seg.

På sosial angst har den ikke vært sterk nok, jeg sliter mye med det.

Har hjulpet litt på depresjon heldigvis.

Jeg venter på time hos dps, to mnd ventetid, håper de kan veilede meg videre...

Bruker du andre medisiner Missmas?

Tror nok Fontex er grei å prøve, den er vist ganske mild!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...