missmas Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 jeg har fått lett sosial angst etter psykosen jeg hadde hjernen får liksom panik av å skulle snakke med folk jeg ikke kjenner kan fontex dempe dette? 0 Siter
Mannmedfølelser Skrevet 22. desember 2014 Skrevet 22. desember 2014 Jeg bruker de og føler at de ikke hjelper på noe annet enn at jeg får ett roligere temperament . Ikke så fort irritert . 0 Siter
FGT Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 (endret) jeg har fått lett sosial angst etter psykosen jeg hadde hjernen får liksom panik av å skulle snakke med folk jeg ikke kjenner kan fontex dempe dette? Det lille jeg vet om Fontex og virkningen er at den virker nokså beroligende i hjernen, men kan grense til en slags likegyldighet over tid.Men likegyldigheten kan en jo stille et spørsmålstegn ved, om det er det rette ordet å bruke her ,ja kanskje er det det en føler, men mye er jo viljestyrt. for det kan jo virke noe annerledes på andre, kanskje ? Men den erfaringen har jeg bare fra et menneske, og det er en del år siden nå. Hva sier NHD ? Endret 23. desember 2014 av FGT 0 Siter
usikker Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Jeg bruker Fontex, 30 mg. På meg har den virket noe på den generelle angsten. Men jeg opplever ennå panikkanfall, når ting topper seg. På sosial angst har den ikke vært sterk nok, jeg sliter mye med det. Har hjulpet litt på depresjon heldigvis. Jeg venter på time hos dps, to mnd ventetid, håper de kan veilede meg videre... Bruker du andre medisiner Missmas? Tror nok Fontex er grei å prøve, den er vist ganske mild! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.