Gå til innhold

Jul uten far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, her kan det se ut som det blir julaften uten barnas far. Han har lagt seg ned for å drikke igjen. Men det er bedre at det bare blir barna og meg enn at det blir en drita full far ved middagsbordet. Dette er veldig, veldig trist for barna men de har alle sagt at de ikke orker at pappaen deres skal bli dritings på julaften. Jeg skal gjøre så godt jeg kan. Jeg skal lage en god jul for dem.

Og jeg planlegger at de skal feire jul med ham og hans familie neste år? Da skal jeg i hvert fall stå klar ved ytterdøren med bilnøklene i hånden. Men en ting av gangen. Først skal jeg ro denne julen i land.

Gjest Gargamel
Skrevet

Trist at det er sånn, men det er i alle fall åpenbart at de ikke kan være med en full far.

De koser seg nok mer med en edru og snill mor. God jul!

Skrevet

Om faren er slik du sier så er det vel bedre at dersom han gjerne vil feire med barna så får han være med din familie og ikke hans? Da har du litt mer kontroll tenkte jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...