AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Fått beskjed om å passe på den... Nemlig helt i ulage .. Slumrer minst et par ganger daglig i tillegg til å bli akutt kveldstrøtt .. Ikke sjelden i 8 tida.. Når jeg klarte å trene 70 min hver dag ( gange ) var jeg også slik, hjalp ikke det grann. Dessuten blir jeg så revet med av vonde tankerekker når jeg går på skogsvegen " min". Ikke trent alene siden jeg ble redd. Jeg som var fryktløs et år.. Vandret avgårde i bekmørket og tenkte at skitt jeg bryr meg ikke.. Må se om jeg kan klare å innta en slik mentalitet igjen .. Ble pysete sist . tur på formiddagen er alternativ om jeg skygger unna mørket , satser på det og en annen rute. Langs innsjø og snøkledd landeveg.. Men erfaringsmessig like trøtt . Nå når det er natt er tankene i helspenn.. Burde kandkje avlede meg selv med annet lesestoff en psykologi... er så bekymret . Oppsperret . Sovemedisin ikke aktuelt nå , åt jo opp den et desperat øyeblikk ( i endru tilstand). Remeron ble jeg tykk av .. Bør vel ikke akkurat satse på rødvin som sovemedisin? Gjort det to kvelder nå.. Men virker jo bare et par timer.,, hvordan bedre søvn? Fått beskjed om å tvinge meg selv til ikke å sove på dagtid , men er jo så medtatt at jeg må. Blir så utladet av å gjøre ting jeg tvinger meg til, eks tur på butikken., rydde litt og tenke på mine plikter som jeg strever med å ivareta .Anonymous poster hash: 3e965...472 0 Siter
frosken Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Du vil sannsynligvis ha godt av å gå en tur tidlig på formiddagen. Dagslys i kombinasjon med moderat fysisk aktivitet kan hjelpe. Noen får god søvn at så lav dose som 25 mg seroquel. Kan være et ok alternativ til remeron. 0 Siter
Gjest Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Er ikke lurt jeg har tabletter i huset . Bra jeg har kastet alt visst .Men nå fikk jeg noen timer sammenhengende faktisk ja skal snart ut å gå, prøve morgentrim fremfor ettermiddag . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.