missmas Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Etter langvarig psykose/mani? I over to år har jeg følt meg hjerneskada. Men før kom det ofte når jeg var alene også, og da måtte jeg bare legge meg ned i senga og evt skrive dikt om kaoset i huet. Nå kommer det ikke når jeg er alene, så det er fremgang. Men jeg kan føle panikk/kaos i hjernen når jeg blir stresset av folk. Kommer dette og til å gi seg? Kanskje burde jeg holde meg mest alene! 0 Siter
FGT Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Etter langvarig psykose/mani? I over to år har jeg følt meg hjerneskada. Men før kom det ofte når jeg var alene også, og da måtte jeg bare legge meg ned i senga og evt skrive dikt om kaoset i huet. Nå kommer det ikke når jeg er alene, så det er fremgang. Men jeg kan føle panikk/kaos i hjernen når jeg blir stresset av folk. Kommer dette og til å gi seg? Kanskje burde jeg holde meg mest alene! Hva er det folk stresser deg med ? 0 Siter
missmas Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Skrevet 24. desember 2014 Hva er det folk stresser deg med ? ingenting, helt vanlig interaksjon er nok til at det suser i hjernen det er det som er så håpløst 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 ingenting, helt vanlig interaksjon er nok til at det suser i hjernen det er det som er så håpløst Jeg har det også sånn, og jeg har ikke hatt hverken psykose eller mani. Anonymous poster hash: 336fa...d70 0 Siter
missmas Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Skrevet 24. desember 2014 Jeg har det også sånn, og jeg har ikke hatt hverken psykose eller mani.Anonymous poster hash: 336fa...d70 Jeg var ikke sånn før. Fb chatter kan gi samme virkning om jeg ikke kjenner de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.