Gå til innhold

Hvor lenge skal en føle seg hjerneskada?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter langvarig psykose/mani?

I over to år har jeg følt meg hjerneskada. Men før kom det ofte når jeg var alene også, og da måtte jeg bare legge meg ned i senga og evt skrive dikt om kaoset i huet. Nå kommer det ikke når jeg er alene, så det er fremgang. Men jeg kan føle panikk/kaos i hjernen når jeg blir stresset av folk. Kommer dette og til å gi seg? Kanskje burde jeg holde meg mest alene!

Skrevet

Etter langvarig psykose/mani?

I over to år har jeg følt meg hjerneskada. Men før kom det ofte når jeg var alene også, og da måtte jeg bare legge meg ned i senga og evt skrive dikt om kaoset i huet. Nå kommer det ikke når jeg er alene, så det er fremgang. Men jeg kan føle panikk/kaos i hjernen når jeg blir stresset av folk. Kommer dette og til å gi seg? Kanskje burde jeg holde meg mest alene!

Hva er det folk stresser deg med ?

Skrevet

Hva er det folk stresser deg med ?

ingenting, helt vanlig interaksjon er nok til at det suser i hjernen :( det er det som er så håpløst :(

Skrevet

ingenting, helt vanlig interaksjon er nok til at det suser i hjernen :( det er det som er så håpløst :(

Jeg har det også sånn, og jeg har ikke hatt hverken psykose eller mani.

Anonymous poster hash: 336fa...d70

Skrevet

Jeg har det også sånn, og jeg har ikke hatt hverken psykose eller mani.

Anonymous poster hash: 336fa...d70

Jeg var ikke sånn før. Fb chatter kan gi samme virkning om jeg ikke kjenner de

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...