AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Leste innlegget nedenfor, og forstår at det må være noe i det som jeg har følt. Jeg vet at du kan bli resistent mot benzo. Men hva med alle de andre medisinene. Jeg har prøvd det meste. Med mange av medisinene har jeg opplevd effekt. Men så går det en stund før jeg er tilbake igjen. Har tenkt om det bare er troen som har gitt effekt. Men jeg har også tenkt på om jeg blir resistent mot medisinen. Det kan kanskje forklare at jeg stadig får tilbakefall etter medisinering som har gjort meg bedre for en periode. Men da har jeg vel brukt opp alle kvotene mine.Anonymous poster hash: ae13c...850 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Har du vært hos speisialist? Og har du prøvd ut medisinene over litt lengre tid? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Har du vært hos speisialist? Og har du prøvd ut medisinene over litt lengre tid? Ja. Jeg har inntrykk av at det er over lengre tid de mister effekt.Anonymous poster hash: ae13c...850 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Ok. Håper du får en god jul uansett, prøv å gjør det beste utav det - det må jeg også gjøre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.