Gå til innhold

Medisinresistens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste innlegget nedenfor, og forstår at det må være noe i det som jeg har følt. Jeg vet at du kan bli resistent mot benzo. Men hva med alle de andre medisinene. Jeg har prøvd det meste. Med mange av medisinene har jeg opplevd effekt. Men så går det en stund før jeg er tilbake igjen. Har tenkt om det bare er troen som har gitt effekt. Men jeg har også tenkt på om jeg blir resistent mot medisinen. Det kan kanskje forklare at jeg stadig får tilbakefall etter medisinering som har gjort meg bedre for en periode. Men da har jeg vel brukt opp alle kvotene mine.

Anonymous poster hash: ae13c...850

Skrevet

Har du vært hos speisialist? Og har du prøvd ut medisinene over litt lengre tid?

Skrevet

Har du vært hos speisialist? Og har du prøvd ut medisinene over litt lengre tid?

Ja. Jeg har inntrykk av at det er over lengre tid de mister effekt.

Anonymous poster hash: ae13c...850

Skrevet

Ok.

Håper du får en god jul uansett, prøv å gjør det beste utav det - det må jeg også gjøre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...