Gå til innhold

Missa.

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå dusjet og tatt på meg kjolen som jeg ikke er fornøyd med, har til og med sminket meg men ser jo ikke bedre ut av den grunn. Håper jeg klarer å slanke meg til neste år. Savner min sønn som har flyttet, det er en som mangler. Har enda ikke fått julestemning men får gjøre det beste ut av det, noen som har julestemning her?

Skrevet

Nei har ikke julestemning. Ting lå til rette for at det skulle bli en god jul i år, men det snudde seg idag.

Vi får bare gjøre det beste utav det. Jeg klistrer på meg et smil, vil ikke ødelegge for de andre.

Skrevet

Nei har ikke julestemning. Ting lå til rette for at det skulle bli en god jul i år, men det snudde seg idag.

Vi får bare gjøre det beste utav det. Jeg klistrer på meg et smil, vil ikke ødelegge for de andre.

Ja klistrer på meg et smil jeg og, og gjør det beste ut av det :-)

Skrevet

Har nå dusjet og tatt på meg kjolen som jeg ikke er fornøyd med, har til og med sminket meg men ser jo ikke bedre ut av den grunn. Håper jeg klarer å slanke meg til neste år. Savner min sønn som har flyttet, det er en som mangler. Har enda ikke fått julestemning men får gjøre det beste ut av det, noen som har julestemning her?

Hei!

Jeg har julestemning:-)

Jeg ble sminket ca en time av min datter i går, så mye rart; underlag 3 ulike kremer, så consiler, foundation(2 typer), pudder (3 ulike typer) higlighter ( noe filmstjerner bruker) underlag for lebestift, tre ulike lebestifter, ulike blyanter..ja jeg vet ikke navn på alt, men jeg følte meg ikke sparklet og jeg fikk sotete øyne( noe jeg liker, men ikke greier lage selv) og store røde lepper :-)

Ble helt ny:-) og gjestene syns jeg var vakker, det syns jeg selv også:-)

Gøy å bli sminket:-)

Skrevet

Hei!

Jeg har julestemning:-)

Jeg ble sminket ca en time av min datter i går, så mye rart; underlag 3 ulike kremer, så consiler, foundation(2 typer), pudder (3 ulike typer) higlighter ( noe filmstjerner bruker) underlag for lebestift, tre ulike lebestifter, ulike blyanter..ja jeg vet ikke navn på alt, men jeg følte meg ikke sparklet og jeg fikk sotete øyne( noe jeg liker, men ikke greier lage selv) og store røde lepper :-)

Ble helt ny:-) og gjestene syns jeg var vakker, det syns jeg selv også:-)

Gøy å bli sminket:-)

Heldig du som har eget make over "team" :-)

Kunne jeg trengt her også, men det ble som det ble. I dag gidder jeg ikke sminke meg.

Skrevet

Heldig du som har eget make over "team" :-)

Kunne jeg trengt her også, men det ble som det ble. I dag gidder jeg ikke sminke meg.

:-) ja heldig.

andre syns jeg er så vakker, men min datter har make-up som vitenskap!! det er presisjon!??

en gang så jeg en gammel sliten Donna Summer gå inn i garderoben og ut kom en vakker 20 år yngre kvinne?:-)

det var Donna summer??

så riktig presisjons make-up gjør mye og mer enn de fleste vet!!

jeg orker ikke og kan ikke sånt, men før make-up ser jeg vanlig ut, etterpå ser jeg ut som en modell!

merkelig.

Skrevet

:-) ja heldig.

andre syns jeg er så vakker, men min datter har make-up som vitenskap!! det er presisjon!??

en gang så jeg en gammel sliten Donna Summer gå inn i garderoben og ut kom en vakker 20 år yngre kvinne?:-)

det var Donna summer??

så riktig presisjons make-up gjør mye og mer enn de fleste vet!!

jeg orker ikke og kan ikke sånt, men før make-up ser jeg vanlig ut, etterpå ser jeg ut som en modell!

merkelig.

Du er nok en flott dame du :-)

Skrevet

Du er nok en flott dame du :-)

jeg er helt vanlig:-)

men slik presisjons make-up blir nok alle vakre:-)

liker de myke kostene, blir trøtt når min datter pusser med de omstendig og nøyaktig, er som å bli strøketi håret:-)

Skrevet

jeg er helt vanlig:-)

men slik presisjons make-up blir nok alle vakre:-)

liker de myke kostene, blir trøtt når min datter pusser med de omstendig og nøyaktig, er som å bli strøketi håret:-)

Alle ser ikke ut som en modell etter å ha sminket seg.

Skrevet

Alle ser ikke ut som en modell etter å ha sminket seg.

tja,

det kommer an på metodene! mer enn du vet og jeg visste:-)

Skrevet

tja,

det kommer an på metodene! mer enn du vet og jeg visste:-)

Ok :-)

Jeg har ikke lange øyenvipper, syns det er fint med lange vipper.

Skrevet

Ok :-)

Jeg har ikke lange øyenvipper, syns det er fint med lange vipper.

trenger man det, settes det på, permanent eller midlertidig:-)

jeg slipper det, men blir gjort mye rart med...:-)

Skrevet

trenger man det, settes det på, permanent eller midlertidig:-)

jeg slipper det, men blir gjort mye rart med...:-)

Ja kan jo kjøpe meg løse vipper :-) Trodde ikke man kunne få det permanent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...