Gjest Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Dette er dagen man skal være glad og i godt humør. Og når den kommer, blir det likevel vondt. I stedet for å være glad, er jeg lei meg. Hvorfor må det være slik - hvert eneste år? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Dette er dagen man skal være glad og i godt humør. Og når den kommer, blir det likevel vondt. I stedet for å være glad, er jeg lei meg. Hvorfor må det være slik - hvert eneste år? Jeg syns det er noe melankolsk over julen. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 (endret) Emosjoner i høygir... Grått flere ganger i dag.. Blir så rørt. Ikke forvent noe , da blir alt positivt en overraskelse. Du må ikke være glad på kommando. Slik er det i alle fall for meg. Men så trøtt og dagen er enda lang. Endret 24. desember 2014 av En namnlaus 0 Siter
ISW Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Vi er så oppmerksomme på at vi _burde_ være glade. Det er den sikreste måten å ikke bli glad på (kilde: Mindfullness, en veiviser ut av depresjon og nedstemthet). Det er lov å være trist, også på julaften. Prøv bare å akseptere at du kan både være sliten og lei deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Dette er dagen man skal være glad og i godt humør. Og når den kommer, blir det likevel vondt. I stedet for å være glad, er jeg lei meg. Hvorfor må det være slik - hvert eneste år? Høres ikke kjekt ut. Men husk at snarter det en ny, og kanskje bedre dag. Gode juleønsker. Anonymous poster hash: b00e0...2c4 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Dette er dagen man skal være glad og i godt humør. Og når den kommer, blir det likevel vondt. I stedet for å være glad, er jeg lei meg. Hvorfor må det være slik - hvert eneste år? Hva skjer, da? Reelt, og hva forventer du skal skje? 0 Siter
FGT Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Dette er dagen man skal være glad og i godt humør. Og når den kommer, blir det likevel vondt. I stedet for å være glad, er jeg lei meg. Hvorfor må det være slik - hvert eneste år? hvorfor må du nødvendigvis være glad å og og godt humør akkurat da ? Du har jo 365 dager i året til å gjøre noe som kan gjøre deg glad. Forstår heller ikke hva du forventer i en tid med mye stress og jag for mange. julen gir jo ingen mening i seg selv, for det viser jo at mange sitter igjen med en tomhetsfølelse i etter tid, etter all strev og mas og mye pengebruk. Hva er vitsen liksom. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 (endret) hvorfor må du nødvendigvis være glad å og og godt humør akkurat da ? Du har jo 365 dager i året til å gjøre noe som kan gjøre deg glad. Forstår heller ikke hva du forventer i en tid med mye stress og jag for mange. julen gir jo ingen mening i seg selv, for det viser jo at mange sitter igjen med en tomhetsfølelse i etter tid, etter all strev og mas og mye pengebruk. Hva er vitsen liksom. Fordi det alltid har vært den viktigste dagen i året. Takk for alle svar. Endret 24. desember 2014 av hww 0 Siter
FGT Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Fordi det alltid har vært den viktigste dagen i året. Takk for alle svar. Fordi det alltid har vært den viktigste dagen i året. Takk for alle svar. Ok. tror jeg forstår deg på en måte, at den bør være den viktigste dagen for deg, men slik blir den ikke, er noe sånt ? Dessverre så skaper vi ofte illusjoner som vi tror å håper på gir oss noe ekstra, men som ikke oppfyller våre forventninger. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Ok. tror jeg forstår deg på en måte, at den bør være den viktigste dagen for deg, men slik blir den ikke, er noe sånt ? Dessverre så skaper vi ofte illusjoner som vi tror å håper på gir oss noe ekstra, men som ikke oppfyller våre forventninger. Du forstår meg 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er også lei meg i jula og særlig på julaften. Savner alle i familien som jeg pleide å feire med for de har dødd en etter en og det er bare meg og ungene igjen. Og i år så måtte jeg avlive den eldste katten min som plutselig ble kjempedårlig på søndag. Han var bare sju år og innekatt og var i helt fin form helt til søndagskvelden. Så jeg var hos veterinæren og på dyresykehuset hele mandagen, men de måtte ta ham på kvelden og det var helt forferdelig. Det hjelper å ha samboer da og nå drar vi til Spania mellom jul og nyttår, men enda har jeg den litt tomme følelsen over at familien mangler som jeg har hatt hvert år i minst 30 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 hww, on 24 Dec 2014 - 21:17, said: Fordi det alltid har vært den viktigste dagen i året. Takk for alle svar. Hvis julen er den tristeste dagen din i året. Så er det alle de andre dagene som er de viktigste for deg. Men på grunn av barna dine så må du prøve å gjøre det beste ut av denne dagen også. Anonymous poster hash: 22cdd...62b 0 Siter
Gjest Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er også lei meg i jula og særlig på julaften. Savner alle i familien som jeg pleide å feire med for de har dødd en etter en og det er bare meg og ungene igjen. Og i år så måtte jeg avlive den eldste katten min som plutselig ble kjempedårlig på søndag. Han var bare sju år og innekatt og var i helt fin form helt til søndagskvelden. Så jeg var hos veterinæren og på dyresykehuset hele mandagen, men de måtte ta ham på kvelden og det var helt forferdelig. Det hjelper å ha samboer da og nå drar vi til Spania mellom jul og nyttår, men enda har jeg den litt tomme følelsen over at familien mangler som jeg har hatt hvert år i minst 30 år. Forstår at dette er vondt. Håper du får avstand til det hele og gode dager i Spania, Dorthe 0 Siter
Gjest Skrevet 26. desember 2014 Skrevet 26. desember 2014 Jeg føler det er min skyld at mannen min er alvorlig syk også. Han ble lagt inn igjen i dag. Kanskje fordi en krangel i går gikk så inn på han. Han tåler ikke stress. Og han har merket at jeg også har blitt bare verre i jula. Men ingen forstår meg 0 Siter
frosken Skrevet 27. desember 2014 Skrevet 27. desember 2014 Jeg føler det er min skyld at mannen min er alvorlig syk også. Han ble lagt inn igjen i dag. Kanskje fordi en krangel i går gikk så inn på han. Han tåler ikke stress. Og han har merket at jeg også har blitt bare verre i jula. Men ingen forstår meg Hva mener du med at ingen forstår deg? Hvem er det som ikke forstår og hva er det som ikke forstås? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.