Gå til innhold

Wellbutrin og fedme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på nett at wellbutrin brukes off label for obesity. Stemmer dette?

Skrevet

Tja. Den sentralstimulerende effekten er så mild at det ikke er spesielt effektivt.

Men det hjelper kanskje litt?

Skrevet (endret)

Jeg fikk ingen effekt på matlyst da jeg testet Wellbutrin 150mg. Efexor derimot ga en mild dempet apetitt i høyere doser.

Endret av YoplaitDouble
Skrevet

Leste på nett at wellbutrin brukes off label for obesity. Stemmer dette?

Jeg fikk heller ikke effekt på matlyst/inntak nå på Wellbutrin - står på 300mg.

Seroquel er synderen i mitt liv - gikk opp i vekt da jeg gikk på Lithium, sluttet med Lithium, men fikk Seroquel, fra det ene onde til det andre

Anonymous poster hash: 040c5...5f6

Skrevet

Jeg fikk heller ikke effekt på matlyst/inntak nå på Wellbutrin - står på 300mg.

Seroquel er synderen i mitt liv - gikk opp i vekt da jeg gikk på Lithium, sluttet med Lithium, men fikk Seroquel, fra det ene onde til det andre

Anonymous poster hash: 040c5...5f6

Jeg går også på litium. Men de sier man skal gå ned i vekt på litium bare man ikke drikker cola og melk etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...