missmas Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Leste på nett at wellbutrin brukes off label for obesity. Stemmer dette? 0 Siter
ISW Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Tja. Den sentralstimulerende effekten er så mild at det ikke er spesielt effektivt. Men det hjelper kanskje litt? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Jeg fikk ingen effekt på matlyst da jeg testet Wellbutrin 150mg. Efexor derimot ga en mild dempet apetitt i høyere doser. Endret 25. desember 2014 av YoplaitDouble 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 Skrevet 26. desember 2014 Leste på nett at wellbutrin brukes off label for obesity. Stemmer dette? Jeg fikk heller ikke effekt på matlyst/inntak nå på Wellbutrin - står på 300mg. Seroquel er synderen i mitt liv - gikk opp i vekt da jeg gikk på Lithium, sluttet med Lithium, men fikk Seroquel, fra det ene onde til det andre Anonymous poster hash: 040c5...5f6 0 Siter
missmas Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Skrevet 26. desember 2014 Jeg fikk heller ikke effekt på matlyst/inntak nå på Wellbutrin - står på 300mg. Seroquel er synderen i mitt liv - gikk opp i vekt da jeg gikk på Lithium, sluttet med Lithium, men fikk Seroquel, fra det ene onde til det andre Anonymous poster hash: 040c5...5f6 Jeg går også på litium. Men de sier man skal gå ned i vekt på litium bare man ikke drikker cola og melk etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.