YoplaitDouble Skrevet 28. desember 2014 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Den lille effekten jeg får av 40mg Brintellix er alt for liten i forhold til hva medisinen koster. Jeg ser nå etter nye alternativer for å kunne få _noe_ lindring av angst og overtenking, selv om dette ikke fullstendig kan medisineres bort. Jeg tenker litt på Seroquel igjen. Jeg fikk 30 nmol/l på 100mg. Terapeutisk område er fra 50-750 - men dette er jo for schizofreni, etc også. Hva er typiske serumkonsentrasjoner når dette brukes mot angst, depresjon, tankespinn, mm. ? Setter stor pris på andres erfaringer med ulike serumkonsentrasjoner eller noe som kan peke meg i riktig retning. Seroquel kan som alt annet ikke doseres etter mg på meg, fordi jeg har noe lavere enn forventet verdi på dette. Jeg har tidligere forsøkt 300mg uten noen merkbar effekt (prøvde for øvrig ikke veldig mange ukene). Endret 28. desember 2014 av YoplaitDouble 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2014 Skrevet 28. desember 2014 En kan ikke gjøre annet enn å prøve seg med ulike doseringer og evaluere ut fra klinisk effekt. Ikke tenk på serumkonsentrasjon i denne sammenheng. Det er viktig at en gir seg tid og prøver ut lenge nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.