Gå til innhold

På stigende kurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært uendelig langt nede i lang tid. Forrige uke glemte jeg kveldsdosen med lamictal mange dager. Nå er jeg i ferd med å stige. Er oppgira, irritabel og full av "energi" noe jeg ikke har vært i åresvis. Har kun diagnosen eupf men lurer på om jeg egentlig kan ha flere/andre diagnoser som feks adhd eller bipolar? Er dette normalt når man går ned i dose på lamictal? Har vært flat lenge, og hatt store depresjoner. Trodde det var dette lamictal skulle hjelpe mot, men det er omvendt? Vet ikke jeg. Får ikke sove, er jo alltid ellers utmattet og deprimert og urolig og sånn. Nå er jeg veldig våken.

Anonymous poster hash: 29159...632

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...