Gå til innhold

Tok feil styrke Pranolol i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et lite uhell i går, hvor jeg glemte meg og tok 40mg i stedet for 20mg som jeg egentlig pleier å ta om kvelden.

Jeg ble helt satt ut og måtte bare legge meg ned. Hvis jeg stod oppreist i mer enn 30 sekunder ble jeg kvalm og måtte bare sette meg ned for å ikke spy (det føltes hvertfall slik). Føltes også som om hele kroppen ble svak og en ekkel følelse i hodet. Pulsen var aldri under 50 når jeg sjekket.

Dosen jeg tok i løpet av dagen i går var jo langt under hva som er maksdoser for forskjellige typer indikasjoner, men det var likevel svært ubehagelig.

Var dette farlig eller bare ubehagelig? Jeg har tatt samme dose i løpet av en dag tidligere, men da mer oppdelt i mindre doser.

Skrevet

Ikke farlig, men ubehagelig!

Det går nok bra, så lenge ubehaget er over i dag!

Skrevet

Blandingen av Pranolol og Seroquel kan gi litt lavt blodtrykk. Det kan være ubehagelig men det er ikke farlig.

Skrevet

Jeg er i fin form i dag og har bedrevet 50 minutter cardio-trening uten problemer. Så jeg antar det gikk greit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...