YoplaitDouble Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Hadde et lite uhell i går, hvor jeg glemte meg og tok 40mg i stedet for 20mg som jeg egentlig pleier å ta om kvelden. Jeg ble helt satt ut og måtte bare legge meg ned. Hvis jeg stod oppreist i mer enn 30 sekunder ble jeg kvalm og måtte bare sette meg ned for å ikke spy (det føltes hvertfall slik). Føltes også som om hele kroppen ble svak og en ekkel følelse i hodet. Pulsen var aldri under 50 når jeg sjekket. Dosen jeg tok i løpet av dagen i går var jo langt under hva som er maksdoser for forskjellige typer indikasjoner, men det var likevel svært ubehagelig. Var dette farlig eller bare ubehagelig? Jeg har tatt samme dose i løpet av en dag tidligere, men da mer oppdelt i mindre doser. 0 Siter
usikker Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Ikke farlig, men ubehagelig! Det går nok bra, så lenge ubehaget er over i dag! 0 Siter
ISW Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Blandingen av Pranolol og Seroquel kan gi litt lavt blodtrykk. Det kan være ubehagelig men det er ikke farlig. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Skrevet 29. desember 2014 Jeg er i fin form i dag og har bedrevet 50 minutter cardio-trening uten problemer. Så jeg antar det gikk greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.