Caylee Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Jeg tok opp med psykologen at jeg trodde de har tatt feil angående hvorfor jeg svinger. Jeg fortalte hvorfor jeg trodde dette. Først ville jeg ikke si hva eksakt hva jeg trodde det kunne være. Men hun sa det var best å høre min side av saken. Når hun hadde hørt hva jeg sa, så fortalte hun at hun faktisk hadde vært innom tanken selv. Endelig skal jeg utredes på nytt. Som psykologen og jeg snakket om så er det best å finne ut av dette, for å få best mulig hjelp. Kanskje jeg vil komme enda et skritt videre snart. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Jeg tok opp med psykologen at jeg trodde de har tatt feil angående hvorfor jeg svinger. Jeg fortalte hvorfor jeg trodde dette. Først ville jeg ikke si hva eksakt hva jeg trodde det kunne være. Men hun sa det var best å høre min side av saken. Når hun hadde hørt hva jeg sa, så fortalte hun at hun faktisk hadde vært innom tanken selv. Endelig skal jeg utredes på nytt. Som psykologen og jeg snakket om så er det best å finne ut av dette, for å få best mulig hjelp. Kanskje jeg vil komme enda et skritt videre snart. Så bra :-) Best å være åpen om det så du kan få best mulig hjelp. 0 Siter
Caylee Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Skrevet 29. desember 2014 Så bra :-) Best å være åpen om det så du kan få best mulig hjelp. Takk Ja, det er viktig. 0 Siter
Trine Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Håper de finner ut noe så du får riktig hjelp 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Håper de finner ut noe så du får riktig hjelp Tusen takk :-) håper jeg å 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.