Gjest Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Slitsomt med jul når du kjenner deg som en sart og vissen plante ikke stuerent å legge seg kl 20 når du har familie:( helt utslitt Endret 29. desember 2014 av En namnlaus 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor er det ikke stuerent å legge seg 20 når du har familie ? Det var nytt for meg. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 (endret) X Endret 29. desember 2014 av En namnlaus 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Slitsomt med jul når du kjenner deg som en sart og vissen plante ikke stuerent å legge seg kl 20 når du har familie:( helt utslitt Det er ikke så mange dager igjen av julen nå, og det er ikke noe vanskelig å forstå at du er sliten etter dette. Det er mye bedre at du legger deg veldig tidlig og forsøker å få nok søvn, enn at du overstrekker deg slik at det oppstår uheldige episoder. Jeg håper du nå er såpass åpen med dine omgivelser at de også viser forståelse for at du trenger å trekke deg tilbake av og til. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Det er ikke så mange dager igjen av julen nå, og det er ikke noe vanskelig å forstå at du er sliten etter dette. Det er mye bedre at du legger deg veldig tidlig og forsøker å få nok søvn, enn at du overstrekker deg slik at det oppstår uheldige episoder. Jeg håper du nå er såpass åpen med dine omgivelser at de også viser forståelse for at du trenger å trekke deg tilbake av og til. De har sluttet å bry seg om at jeg er sliten . Eller så vant til det at de ikke regner med annet? Det er sikkert kjipt for dem og , redd mine barn skal få sår på sjelen. Ubehagelig å skifte slik i emosjoner gj en dag. Sier jeg det til psykologen sier vedk sikkert at jeg svinger eupf aktig:( føler meg opp og ned fortiden Endret 30. desember 2014 av En namnlaus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.