Gå til innhold

Kjenner meg vissen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slitsomt med jul når du kjenner deg som en sart og vissen plante :( ikke stuerent å legge seg kl 20 når du har familie:( helt utslitt

Endret av En namnlaus
Nicklusheletida
Skrevet

Hvorfor er det ikke stuerent å legge seg 20 når du har familie ?

Det var nytt for meg.

Skrevet

Slitsomt med jul når du kjenner deg som en sart og vissen plante :( ikke stuerent å legge seg kl 20 når du har familie:( helt utslitt

Det er ikke så mange dager igjen av julen nå, og det er ikke noe vanskelig å forstå at du er sliten etter dette. Det er mye bedre at du legger deg veldig tidlig og forsøker å få nok søvn, enn at du overstrekker deg slik at det oppstår uheldige episoder.

Jeg håper du nå er såpass åpen med dine omgivelser at de også viser forståelse for at du trenger å trekke deg tilbake av og til.

Skrevet (endret)

Det er ikke så mange dager igjen av julen nå, og det er ikke noe vanskelig å forstå at du er sliten etter dette. Det er mye bedre at du legger deg veldig tidlig og forsøker å få nok søvn, enn at du overstrekker deg slik at det oppstår uheldige episoder.

Jeg håper du nå er såpass åpen med dine omgivelser at de også viser forståelse for at du trenger å trekke deg tilbake av og til.

De har sluttet å bry seg om at jeg er sliten . Eller så vant til det at de ikke regner med annet? Det er sikkert kjipt for dem og , redd mine barn skal få sår på sjelen.

Ubehagelig å skifte slik i emosjoner gj en dag. Sier jeg det til psykologen sier vedk sikkert at jeg svinger eupf aktig:( føler meg opp og ned fortiden

Endret av En namnlaus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...