Gå til innhold

Dosett med til syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tar stor plass hvis jeg skal ta alle medisinene i orginalpakning så jeg tenke å legge de klar i dosetten. Men hva trenger jeg for å ikke få problemer i tollen? Er det greit å ha det i håndbagasjen? Det er forskjellige typer medisiner. Bl.a benzo og ad.

Anonymous poster hash: b5a84...563

Skrevet

Jeg legger alle brettene i en av eskene, og så bretter jeg eskene til de andre og legger i esken sammen med alt.

Hvis du forsto hva jeg mente nå.

Skrevet

Jeg prøver å få alle medisiner på glass isteden for eske og har alt i håndbagasjen.

Skrevet

Jeg forstår det er dårlig å ta de med i dosett. Litt dumt da det er det som gir meg best oversikt og kontroll.

Anonymous poster hash: b5a84...563

Skrevet

Jeg forstår det er dårlig å ta de med i dosett. Litt dumt da det er det som gir meg best oversikt og kontroll.Anonymous poster hash: b5a84...563

Du kan jo ta med dosetten og legge meds i den når du kommer frem?

Jeg pleier alltid å ta med ett brett av hver meds så tollen ser hvilke meds det er dersom det skulle bli noen spm. Og eskene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...