AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Det tar stor plass hvis jeg skal ta alle medisinene i orginalpakning så jeg tenke å legge de klar i dosetten. Men hva trenger jeg for å ikke få problemer i tollen? Er det greit å ha det i håndbagasjen? Det er forskjellige typer medisiner. Bl.a benzo og ad.Anonymous poster hash: b5a84...563 0 Siter
Høstløv Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 http://www.legemiddelverket.no/Bruk_og_raad/Medisiner-pa-utenlandsreise/Sider/default.aspx 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Jeg legger alle brettene i en av eskene, og så bretter jeg eskene til de andre og legger i esken sammen med alt. Hvis du forsto hva jeg mente nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg prøver å få alle medisiner på glass isteden for eske og har alt i håndbagasjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg forstår det er dårlig å ta de med i dosett. Litt dumt da det er det som gir meg best oversikt og kontroll.Anonymous poster hash: b5a84...563 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg forstår det er dårlig å ta de med i dosett. Litt dumt da det er det som gir meg best oversikt og kontroll.Anonymous poster hash: b5a84...563 Du kan jo ta med dosetten og legge meds i den når du kommer frem? Jeg pleier alltid å ta med ett brett av hver meds så tollen ser hvilke meds det er dersom det skulle bli noen spm. Og eskene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.