AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Bruker to forskjellige medisiner. Det er ikke kjempe lenge sia jeg henta ut ny forsyning på apoteket.. Er det feil å hente ut på nytt for å slippe å betale for det i januar? Og får jeg lov av apoteket til å gjøre det? Anonymous poster hash: 4c927...1b5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Mange gjør det, så det går helt sikkert bra :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har tenkt på å gjøre det samme, men jeg fikk kommentarer fra apoteket da jeg gjorde det et år, og har derfor ikke gjort det siden. Hva skal man si til de om de kommenterer det? Jeg har igjen en mnd før jeg må hente nye og vet ikke om jeg tør. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 En kan jo si som sant er at en prøver å spare litt penger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Kjør på! Jeg ser ikke noe galt i det. Jeg syns ikke ordningen fungerer noe bra. Januar betyr for meg alltid 2000 ekstra i utgifter. Det er mye penger for meg. Spesielt i en tid hvor det også på andre plan er flere utgifter enn resten av året. Strømregninger, f.eks. Strømregningen min blir 3 ganger så høy som i sommer.<br /><br />Mange må uansett betale disse 2000 i løpet av året. For mange er det ingenting å spare på det, man bare fordeler utgiftene litt bedre.<br /><br />Jeg tror egentlig apoteket har rett til å nekte deg medisinen om det har gått for kort tid, men det er nok sjeldent kundebehandleren er såpass bitch/asshole.Anonymous poster hash: 72b67...105 0 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2014 Skrevet 29. desember 2014 Kjør på! Jeg ser ikke noe galt i det. Jeg syns ikke ordningen fungerer noe bra. Januar betyr for meg alltid 2000 ekstra i utgifter. Det er mye penger for meg. Spesielt i en tid hvor det også på andre plan er flere utgifter enn resten av året. Strømregninger, f.eks. Strømregningen min blir 3 ganger så høy som i sommer.<br /><br />Mange må uansett betale disse 2000 i løpet av året. For mange er det ingenting å spare på det, man bare fordeler utgiftene litt bedre.<br /><br />Jeg tror egentlig apoteket har rett til å nekte deg medisinen om det har gått for kort tid, men det er nok sjeldent kundebehandleren er såpass bitch/asshole.Anonymous poster hash: 72b67...105 Jeg tenker litt som deg, at det er mange andre utgifter på nyåret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.