Gå til innhold

Manisk men sengeliggende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innlagt for manisk psykose. Men før jeg ble innlagt, før jeg ble psykotisk, så sov jeg ikke, og spiste ikke, raste ned i vekt på to mnd, så verken på tv eller Internett, for jeg hadde så stor aktivitet i hodet. Men jeg lå bare i senga eller på sofaen...

Er dette atypisk? Venninna mi skjønte ikke at jeg var manisk fordi jeg var sengeliggende

Men var besatt av en gutt og skrev lange brev til han

Tippet over da jeg endelig fikk min "siste natt" med han, ble psykotisk

Var helt i ekstase, og han ble redd fordi jeg var så oppstemt

Men var altså sengeliggende i to mnd før dette

Der all tankevirksomhet dreide seg om han

Er det uvanlig ved mani?

Når jeg endelig gikk ut endte det ofte i raseriutbrudd da

Skrevet

INGEN SOM VET????? Legen min ga ikke noe svar...

Skrevet

Jeg vet dessverre ikke, men hvorfor er det viktig for deg å vite om det er vanlig eller ikke? Det var nå en gang slik det artet seg for deg.

Skrevet

så det var fremdeles mani, selv om jeg var sengeliggende i to mnd?

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på, men hva betyr det om det heter mani?

Skrevet

Vil jo vite hva som var feil, var noe forferdelig galt fatt.

Skrevet

Vil jo vite hva som var feil, var noe forferdelig galt fatt.

Du har skrevet ganske mange innlegg om manien din i det siste, er det noen spesiell grunn til det? Har du det dårligere enn vanlig, eller kan grunnen være at du er usikker på det å slutte med litium?

Skrevet

manien er vanskelig å legge bak seg

Skjønner det, men du har vel skrevet mer om det nå i det siste enn du har gjort i hele perioden siden du var manisk til sammen?

Skrevet

det med sengeliggende lurer jeg på fordi jeg møtte venninna mi som møtte meg på den tiden, hun har master i psykologi og forsto ikke at jeg var manisk fordi jeg lå så mye, det var atypisk

ellers har jeg det endelig bra

Skrevet

Jeg har jo hukommelsestap på 4 uker, så det jeg har snakket om manien med doktor om, det er helt borte :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...