Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg hadde en bestevenn siden 8 klasse og 5 år fremover. Hun var en slik person jeg kunne være med hver dag uten at det gjorde noe. Vi fant på alt mulig rart. Nå er vi ikke venner lenger, og kan aldri bli det igjen men jeg savner hun veldig.. For to dager siden drømte jeg om henne. Jeg husker ikke helt hva drømmen gikk ut på. Men da jeg våknet var jeg veldig lei meg fordi jeg fant ut det bare var en drøm.. Jeg søkte opp på nettet for å finne drømmetydning. Da leste jeg på flere engelske sider at hvis du drømmer om en spesiell person så betyr det at personen drømmer om deg samtidig. Er det sant? Så inatt drømte jeg en annen drøm. Hun var i drømmen på nytt. Vi var gode venner igjen. Hun sa til meg i drømmen at hun hadde drømt om meg nylig, og at hun derfor skjønte at hun savnet meg. Hun ville prøve på nytt. Så vi ble veldig gode venner. Jeg ble så glad. Det jeg leste på nettet var sant. Hun hadde virkelig drømt om meg samtidig og skjønt budskapet. Så våkner jeg.. og alt er bare dritt 0 Siter
Trollings Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Da leste jeg på flere engelske sider at hvis du drømmer om en spesiell person så betyr det at personen drømmer om deg samtidig. Er det sant? Det betyr ikke, men det er selvsagt mulig. Man drømmer ofte om ting man tenkte på dagen før man sovnet, så hvis hun også tenkte på deg dagen før hun sovnet så er det mulig at dere drømte om hverandre men det vet vi ingenting om Håper du kommer deg gjennom den vanskelige tiden uten å gjøre noen dumme valg, du har bare en kropp vettu Heier på deg ! Endret 30. desember 2014 av Trollings 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Har opplevd sgs det samme. Jeg savnet henne så mye at jeg drømte om henne flere ganger. Det ble til slutt så sterkt at jeg valgte å svelge mange kameler og tok kontakt med henne - etter 10 år. Det endte godt. Jeg vet ikke om du har noen mulighet for det men.. Har du det så tror jeg det er verdt å ta kontakt. Klem 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det betyr ikke, men det er selvsagt mulig. Man drømmer ofte om ting man tenkte på dagen før man sovnet, så hvis hun også tenkte på deg dagen før hun sovnet så er det mulig at dere drømte om hverandre men det vet vi ingenting om Håper du kommer deg gjennom den vanskelige tiden uten å gjøre noen dumme valg, du har bare en kropp vettu Heier på deg ! Det verste jeg kan komme på er hvis hun aldri tenker på meg :/ eller bare tenker stygt om meg Takk for støtten <3 Håper jeg også 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Har opplevd sgs det samme. Jeg savnet henne så mye at jeg drømte om henne flere ganger. Det ble til slutt så sterkt at jeg valgte å svelge mange kameler og tok kontakt med henne - etter 10 år. Det endte godt. Jeg vet ikke om du har noen mulighet for det men.. Har du det så tror jeg det er verdt å ta kontakt. Klem Jeg er redd for at det skal gjøre vondt verre. Tenk om det ikke ender godt? Veldig fint å høre det ordnet seg for deg. Noen ganger må man ta sjanser, men jeg er redd den sjansen vil få meg over ende. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg fryktet også det samme. Men forholdet var så sterkt at jeg valgte å ta sjansen. Hadde det skjært seg så visste jeg iallefall at jeg hadde prøvd og at det ikke var meg det sto på. Ps. Min venninne ble positivt overrasket. Kanskje din venninne også blir det? Endret 30. desember 2014 av hww 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Jeg fryktet også det samme. Men forholdet var så sterkt at jeg valgte å ta sjansen. Hadde det skjært seg så visste jeg iallefall at jeg hadde prøvd og at det ikke var meg det sto på. Hun liker meg ikke lenger. Vi hadde det kjempebra, og sendte mye tull til hverandre og spurte hvordan det gikk til hverandre osv. Jeg var så dum å sende blogglinken min til henne når ting var virkelig ille. Etter noen minutter svarte hun noe jeg ikke vil si her. Hun sluttet å svare meg på kjempe lenge :-( og da vi tilslutt møttes gikk det ikke så bra.. Faen jeg er dum. Det er sant.. vet ikke helt om jeg tør, men tanken har tenkt endel i det siste 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 JEG ER EN IDIOT jeg kunne hatt mange fler venner om jeg ikke hadde vært så idiot 0 Siter
Trine Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 JEG ER EN IDIOT jeg kunne hatt mange fler venner om jeg ikke hadde vært så idiot Det er du ikke alene om. Jeg tror ikke du er en idiot da, jeg tror heller alle andre er idioter og ikke klarer se hvordan du er. Så tror jeg noen stiller høyere krav til et vennskap for å ta seg bryet med å beholde det. Vet ikke om du er sånn, men jeg f.eks har 1 god venn, så har jeg 2 venner som jeg prater sporadisk med, men som jeg aldri treffer lenger, også har jeg ei venninne som aldri har tid. Men når sant skal sies så har jeg mer enn nok med å ha en kjæreste, en venn og en liten familie. Jeg klarer ikke ta meg av flere personer. Det viktigste er at jeg har den ene vennen som støtter meg og som jeg kan støtte, som har noen felles interesser og som jeg kan stole 100% på. Har du en slik venn? 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 (endret) Det er du ikke alene om. Jeg tror ikke du er en idiot da, jeg tror heller alle andre er idioter og ikke klarer se hvordan du er. Så tror jeg noen stiller høyere krav til et vennskap for å ta seg bryet med å beholde det. Vet ikke om du er sånn, men jeg f.eks har 1 god venn, så har jeg 2 venner som jeg prater sporadisk med, men som jeg aldri treffer lenger, også har jeg ei venninne som aldri har tid. Men når sant skal sies så har jeg mer enn nok med å ha en kjæreste, en venn og en liten familie. Jeg klarer ikke ta meg av flere personer. Det viktigste er at jeg har den ene vennen som støtter meg og som jeg kan støtte, som har noen felles interesser og som jeg kan stole 100% på. Har du en slik venn? Takk for støtte <3 Det er bra du har en god venn som du kan prate med det meste om. Det er viktig! Ja, 2 to slike venner. Og 3 andre som er nære også, men som jeg ikke snakker alt for dypt med. Har også bekjente jeg møter med når vi er fler men det kaller jeg ikke venner. Har jo egentlig nok venner, men irriterer meg at jeg vet jeg kunne hatt mange fler om jeg ikke hadde vært så dum.. Endret 30. desember 2014 av Caylee 0 Siter
Trine Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Takk for støtte <3 Det er bra du har en god venn som du kan prate med det meste om. Det er viktig! Ja, 2 to slike venner. Og 3 andre som er nære også, men som jeg ikke snakker alt for dypt med. Har også bekjente jeg møter med når vi er fler men det kaller jeg ikke venner. Har jo egentlig nok venner, men irriterer meg at jeg vet jeg kunne hatt mange fler om jeg ikke hadde vært så dum.. Det kan vel diskuteres hvem som er dum, deg eller de. De går jo glipp av en god venn. Sett heller pris på de du har og bruk energien på dem 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det kan vel diskuteres hvem som er dum, deg eller de. De går jo glipp av en god venn. Sett heller pris på de du har og bruk energien på dem Setningen "De går glipp av en god venn" fikk meg til å smile og tenke :-) Ja, jeg burde vel prøve det 0 Siter
Trine Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Setningen "De går glipp av en god venn" fikk meg til å smile og tenke :-) Ja, jeg burde vel prøve det Glad jeg fikk deg til å smile Noen har jo behov for mange venner uten at jeg klarer å forstå det. Om du er en slik person så er jeg vel ikke den rette til å gi råd. Men de gangene jeg tenker at jeg nesten ikke har noen venner så tenker jeg at jeg har akkurat så mange venner som jeg trenger. Eneste grunnen til at jeg tenker at jeg har for få venner er fordi så mange andre har mange venner og at den nesten er som et tegn på status. Da må jeg ta meg sammen og huske at jeg ikke er så opptatt av status, men trenger få mennesker og at jeg bare blir sliten av de jeg ikke kjenner ekstremt godt og stoler 100% på. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Glad jeg fikk deg til å smile Noen har jo behov for mange venner uten at jeg klarer å forstå det. Om du er en slik person så er jeg vel ikke den rette til å gi råd. Men de gangene jeg tenker at jeg nesten ikke har noen venner så tenker jeg at jeg har akkurat så mange venner som jeg trenger. Eneste grunnen til at jeg tenker at jeg har for få venner er fordi så mange andre har mange venner og at den nesten er som et tegn på status. Da må jeg ta meg sammen og huske at jeg ikke er så opptatt av status, men trenger få mennesker og at jeg bare blir sliten av de jeg ikke kjenner ekstremt godt og stoler 100% på. Det samme med meg også. jeg har venner som har mange fler venner enn meg så jeg blir egentlig misunnelig. Og da tenker jeg på alle jeg kunne hatt og bebreider meg selv. Det er bra du klarer å tenke sånn. Det er veldig smart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.