Gå til innhold

Rar

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føler jeg meg skikkelig rar og fjern, kan dette være psykisk?

Har ikke stresset så mye, men i morgen får vi besøk. Må jo være i form da.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• Caylee

10

• skrevet

5

• Trine

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan hende du ubevisst stresser fordi du skal ha besøk og derfor føler deg litt rar. Da jeg skulle operere fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte bli syk og ikke få sår rundt området som skulle opereres. Jeg fikk beskjed om operasjonsdatoen 3 dager før operasjonen og fikk plutselig sår hals og følte meg slapp. Dette var så klart kun fordi jeg hadde fått beskjed om å ikke bli syk. Kroppen vår spiller oss noen puss til tider.

Skrevet

Kan hende du ubevisst stresser fordi du skal ha besøk og derfor føler deg litt rar. Da jeg skulle operere fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte bli syk og ikke få sår rundt området som skulle opereres. Jeg fikk beskjed om operasjonsdatoen 3 dager før operasjonen og fikk plutselig sår hals og følte meg slapp. Dette var så klart kun fordi jeg hadde fått beskjed om å ikke bli syk. Kroppen vår spiller oss noen puss til tider.

Får ta vival i morgen da kanskje, må jo holde meg på bena da.

Skrevet

Enig med Trine. Det kan hende du føler deg ekstra dårlig nå fordi du venter besøk. Ofte før jeg skal med folk, ha besøk eller lignende kan jeg føle meg litt verre enn vanlig. Men vanligvis går besøk bedre enn man tror. Så jeg tror nok det ordner seg skal du se :)

Skrevet

Får ta vival i morgen da kanskje, må jo holde meg på bena da.

Er det mye du må ordne i huset før besøk? Kanskje du heller burde slappe av idag. De fleste bryr seg ikke om alt er i perfekt stand

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor fort vival fungerer, men er det en mulighet for at du først ser an hvordan det går også eventuelt tar en dersom det ikke går uten. Da jeg først hadde kommet meg på sykehuset var jeg frisk som en fisk, ingen sår hals lenger. Kanskje du også blir bedre så fort besøket kommer. Og som Caylee sier, alt trenger ikke være i perfekt stand.

Skrevet

Er det mye du må ordne i huset før besøk? Kanskje du heller burde slappe av idag. De fleste bryr seg ikke om alt er i perfekt stand

Skal ikke ornde noe, men skal pynte kake. Tar det med ro i dag jeg.

Skrevet

Skal ikke ornde noe, men skal pynte kake. Tar det med ro i dag jeg.

Det er bra :-)

Det går sikkert noen fine filmer på tv også bare som tips

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor fort vival fungerer, men er det en mulighet for at du først ser an hvordan det går også eventuelt tar en dersom det ikke går uten. Da jeg først hadde kommet meg på sykehuset var jeg frisk som en fisk, ingen sår hals lenger. Kanskje du også blir bedre så fort besøket kommer. Og som Caylee sier, alt trenger ikke være i perfekt stand.

Håper jeg er bra til i morgen, kan jo vente med vival for de virker ganske fort. Har en sånn ekkel følelse i kroppen, alt er ikke perfekt her og det blir det nok ikke heller.

Skrevet

Det er bra :-)

Det går sikkert noen fine filmer på tv også bare som tips

Ja kan jo se om det er noen filmer på tv :-) Har sett film de siste dagene.

Skrevet

Ekkel følelse i kroppen er slitsomt. Selvfølgelig er det forskjell på folk så det er slett ikke sikkert du reagerer slik som jeg gjør, men den værste ekle følelsen pleier å roe seg litt på meg så fort jeg er i den situasjonen som ga meg den ekle følelsen på forhånd.

Skrevet

Ikke usannsynlig. Det er vel en ganske vanlig reaksjon på stress og angst.

Skrevet

Ekkel følelse i kroppen er slitsomt. Selvfølgelig er det forskjell på folk så det er slett ikke sikkert du reagerer slik som jeg gjør, men den værste ekle følelsen pleier å roe seg litt på meg så fort jeg er i den situasjonen som ga meg den ekle følelsen på forhånd.

Kan være det går over, håper det.

Skrevet

Har ikke stresset så mye, men i morgen får vi besøk. Må jo være i form da.

Hvis du ikke har gjort noe annet i julen enn å være passiv og spise mye, så gir jo det sjelden en følelse av velvære. Egentlig synes jeg du skal kle deg godt og gå deg en liten tur for å gi kropp og sjel litt andre inntrykk :-)

Skrevet

Ikke usannsynlig. Det er vel en ganske vanlig reaksjon på stress og angst.

Ja det er mulig. Jeg som må handle i dag og alt, får ta det senere.

Skrevet

Hvis du ikke har gjort noe annet i julen enn å være passiv og spise mye, så gir jo det sjelden en følelse av velvære. Egentlig synes jeg du skal kle deg godt og gå deg en liten tur for å gi kropp og sjel litt andre inntrykk :-)

Det er ant, burde gått en tur men tror ikke jeg orker. Får se senere.

Skrevet

Kan være det går over, håper det.

Lykke til i morgen ihvertfall :) Håper du får det hyggelig.

Skrevet

Lykke til i morgen ihvertfall :) Håper du får det hyggelig.

Takk for det :-) Ha en fin nyttårsaften du og :-)

Skrevet

Sånn føler jeg meg også hvis jeg har gått for mye hjemme og ikke vært utenfor døren. Blir helt fjern og orker nesten ikke prate med noen. Nå er jeg igang igjen, enn så lenge. Har vært på jobb i dag og gått ganske langt. Da friskner kropp og hode til igjen:I Det skal heldigvis ikke så mye til ;)'

Skrevet

Sånn føler jeg meg også hvis jeg har gått for mye hjemme og ikke vært utenfor døren. Blir helt fjern og orker nesten ikke prate med noen. Nå er jeg igang igjen, enn så lenge. Har vært på jobb i dag og gått ganske langt. Da friskner kropp og hode til igjen:I Det skal heldigvis ikke så mye til ;)'

Jeg får ta meg sammen på nyåret :-) Nå orker jeg ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...