DoleMari Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg får ta meg sammen på nyåret :-) Nå orker jeg ingenting. Alt hjelper; En liten tur på butikken eller gå en liten runde på 10 min for å frikske opp litt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Alt hjelper; En liten tur på butikken eller gå en liten runde på 10 min for å frikske opp litt Får se om jeg kommer meg ut en tur i morgen :-) Må bare ta meg sammen. 0 Siter
skrevet Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Får se om jeg kommer meg ut en tur i morgen :-) Må bare ta meg sammen. Eneste måten å ta seg sammen på er å gjøre det med én gang... Desverre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Eneste måten å ta seg sammen på er å gjøre det med én gang... Desverre. Blir ikke i dag :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Den tittelen pleier jeg og mamma å kødde med innimellom :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Den passer bra til meg :-) Alltid i morgen eller mandag. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Får se om jeg kommer meg ut en tur i morgen :-) Må bare ta meg sammen. Man må ta seg isammen. Men med en balanse. Ikke overdriv noe 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Ja samme her. Eller som nå...på nyåret. :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Man må ta seg isammen. Men med en balanse. Ikke overdriv noe Ikke fare for at jeg skal overdrive noe ;-) 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Ikke fare for at jeg skal overdrive noe ;-) Det er godt å høre:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det er godt å høre:) Skulle ønske jeg kunne overdrive slanking :-) 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Skulle ønske jeg kunne overdrive slanking :-) Hvorfor? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Hvorfor? For da hadde jeg blitt fortere tynn. Gleder meg til kiloene skal renne av, for det skal de. Jeg skal være tynn til sommeren, orker ikke en sommer til som tykk. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 For da hadde jeg blitt fortere tynn. Gleder meg til kiloene skal renne av, for det skal de. Jeg skal være tynn til sommeren, orker ikke en sommer til som tykk. Å overdrive slanking er en dårlig ide. Jeg gjorde det for flere år siden ente med at jeg ble undervektig og hadde bulimi. Det er jo bra gå ned noen kilo, men det kan ende dårlig hvis du har dårlig selvbilde for eksempel 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 (endret) Å overdrive slanking er en dårlig ide. Jeg gjorde det for flere år siden ente med at jeg ble undervektig og hadde bulimi. Det er jo bra gå ned noen kilo, men det kan ende dårlig hvis du har dårlig selvbilde for eksempel Jeg har et veldig dårlig selvbilde, det øker når jeg har gått ned noen kilo. Må bare bli tynnere, er tungt å dra på alt dette fettet. Skal klare det :-) Er ved godt mot nå :-) Det er nok lettere å få bulemi i ung alder, det hadde jeg også i min ungdom. Endret 30. desember 2014 av stjernestøv 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har et veldig dårlig selvbilde, det øker når jeg har gått ned noen kilo. Må bare bli tynnere, er tungt å dra på alt dette fettet. Skal klare det :-) Er ved godt mot nå :-) Det er nok lettere å få bulemi i ung alder, det hadde jeg også i min ungdom. Bare vær forsiktig og stopp hvis du eventuelt skulle miste kontrollen Det er sant. Trist så mange får det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Bare vær forsiktig og stopp hvis du eventuelt skulle miste kontrollen Det er sant. Trist så mange får det Jo takk :-) Tror ikke det er noe fare for at jeg mister kontrollen nå. Ja det er trist at så mange unge sliter med det, er sikkert enda mer kroppsfokus nå enn da jeg var ung. Stakkars de unge folkene. 0 Siter
skrevet Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Det er ikke bare spiseforstyrrelser som er problemet. Et annet problem er at det ikke er effektivt. Kroppen er fra naturens side skapt til å spare på fettet i vanskelige tider. Da tror kroppen at slankingen din er en sultperiode, og for å overleve setter den ned forbrenningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.