Gå til innhold

Rar

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke bare spiseforstyrrelser som er problemet. Et annet problem er at det ikke er effektivt. Kroppen er fra naturens side skapt til å spare på fettet i vanskelige tider. Da tror kroppen at slankingen din er en sultperiode, og for å overleve setter den ned forbrenningen.

Så forblir man tykk?

Da jeg var ung og hadde bulemi var jeg tynn, men forbrenningen er kanskje annerledes når man er ung.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• Caylee

10

• skrevet

5

• Trine

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå tenkte jeg på ekstremslanking da... bulemikere kan etter hva jeg forstår være alt fra tynn til tykk.

Skrevet

Nå tenkte jeg på ekstremslanking da... bulemikere kan etter hva jeg forstår være alt fra tynn til tykk.

Ja men jeg var tynn :-) Nå er jeg tykk :-(

Ekstremslanking er vel ikke bra for noe nei.

Skrevet

Det spørs. Jeg tror jeg hadde blanding av bulimi og anoreksi. Spiste ikke så mye, når jeg spiste kastet jeg det opp.

Var veldig lett, så folk ble bekymret husker jeg. Savner å være så tynn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...