stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det er ikke bare spiseforstyrrelser som er problemet. Et annet problem er at det ikke er effektivt. Kroppen er fra naturens side skapt til å spare på fettet i vanskelige tider. Da tror kroppen at slankingen din er en sultperiode, og for å overleve setter den ned forbrenningen. Så forblir man tykk? Da jeg var ung og hadde bulemi var jeg tynn, men forbrenningen er kanskje annerledes når man er ung. 0 Siter
skrevet Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Nå tenkte jeg på ekstremslanking da... bulemikere kan etter hva jeg forstår være alt fra tynn til tykk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Nå tenkte jeg på ekstremslanking da... bulemikere kan etter hva jeg forstår være alt fra tynn til tykk. Ja men jeg var tynn :-) Nå er jeg tykk :-( Ekstremslanking er vel ikke bra for noe nei. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Nå tenkte jeg på ekstremslanking da... bulemikere kan etter hva jeg forstår være alt fra tynn til tykk. Det spørs. Jeg tror jeg hadde blanding av bulimi og anoreksi. Spiste ikke så mye, når jeg spiste kastet jeg det opp. Var veldig lett, så folk ble bekymret husker jeg. Savner å være så tynn.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.